joi, 5 iulie 2012

Review Fond de ten pentru piele sensibila Joviale

     Dupa cum v-am mai spus, in cadrul campaniei Trender Ivatherm am ales sa testez doua produse si anume Crema pentru ten gras cu tendinta acneica si minunatul fond de ten fluid pentru piele sensibila Joviale, despre care va voi vorbi mai pe larg astazi.


     Trebuie sa incep prin a va spune ca acest fond de ten mi se pare cel mai potrivit pentru tenul meu din cate am incercat pana acum, si am testat destule. Nu spun ca este perfect - inca ma mai impac destul de bine cu Revlon Colorstay si sunt sigura ca voi continua sa mai incerc si altele, chiar si doar de dragul diversitatii. Oricum, ideea e ca imi place foarte mult si il voi cumpara cu siguranta si eu pe viitor pentru ca este un produs bun, chiar mai bun decat ma asteptam - si aveam oricum sperante destul de mari de la el.

   Desi poarta denumirea de fond de ten fluid, am fost foarte surprinsa sa observ ca e mai degraba de consistenta unei creme dense. Primul meu gand a fost ca va fi prea gras pentru tenul meu dar spre multumirea mea m-am inselat. E drept ca nu are un finish mat, dar arata foarte bine pe ten. Se aplica uniform atat cu degetele, cat si cu o pensula pentru fdt sau cu buretei. Se uniformizeaza usor si nu scoate in evidenta zonele mai uscate, asa cum patesc cu Revlon Colorstay.


   Nuanta pe care am ales-o eu - 01, mi se potriveste destul de bine, mai ales acum cand tenul e o idee mai bronzat, si in plus am observat ca se adapteaza foarte bine, deci cred ca ar fi bun chiar si pentru un ten mai deschis.
   Ambalajul este de asemenea foarte ok, simplu, din sticla, cu pompita care permite o dozare foarte precisa.

   Dupa aplicarea lui nu mai simt nevoia sa mai folosesc si o pudra, mai ales ca acum vara nu face decat sa-mi incarce si mai mult tenul. Se comporta foarte bine si asa, cel putin 4 ore nu am probleme - si trebuie sa mentionez ca am un ten foarte gras, cu atat mai mult acum pe caldurile astea

   Fondul de ten are un miros aproape imperceptibil si nu ma deranjeaza deloc. Este intr-adevar perfect pentru pielea sensibila, cel putin mie mi-a facut numai bine si nu mi-am simtit tenul incarcat cand l-am purtat. Din punct de vedere al acoperirii as spune ca este una medie, dar e mai mult decat sufiecient pentru ca ofera tenului un aspect sanatos, aerisit. Cel mai mult imi place faptul ca nu evidentiaza porii, cum am mai patit cu alte produse, ci uniformizeaza foarte bine tenul.

   In afara de faptul ca pe mine m-a multumit acest fond de ten, trebuie sa va spun ca si partenera mea de campanie a fost foarte incantata de el. L-am folosit pentru acest machiaj si ma bucur foarte mult ca a fost de acord sa impartasesc si cu voi fotografia. Va place rezultatul?


   Acum ca ma apropii de final am realizat ca n-am facut decat sa mentionez lucruri bune in acest review, si oricat m-as gandi la un aspect negativ pentru acest fond de ten nu-l gasesc. E de mentionat doar faptul ca nu are o acoperire foarte mare, aviz celor care cauta acest aspect la un fond de ten.
  Eu il voi recomanda cu siguranta in continuare.

  Sper ca v-a fost de folos acest review si voi reveni cu ultimul din serie, si anume la Crema pentru ten gras cu tendinta acneica, si la apa termala Herculane. Pana data viitoare v-am pupat!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...