luni, 2 iulie 2012

Glam nails

In ultimele zile nu m-am simtit prea inspirata in privinta unghiilor dar chiar si asa eram foarte hotarata ca astazi sa incerc un model nou. Dupa cateva incercari in zadar mi-am dat seama ca totusi nu e cel mai bun moment pentru creativitate. Si fiindca nu rezist sa stau fara oja pe unghii am gasit o solutie salvatoare. Mi-am amintit de un lac cu mult mult sclipici de la Golden Rose pe care nu l-am mai folosit de luni bune dar care imi place foarte mult. Eu zic ca rezultatul este unul chiar multumitor.



 Ca baza am folosit lacul Light Pink de la Isabelle Dupont, despre care v-am mai vorbit si pe care il puteti gasi pe site-ul celor de la Lady's.






Desi poate e mai degraba o manichiura pentru seara, eu port cam orice imi face placere pe unghii, indiferent de moment. Cine mai e nonconformista in privinta unghiilor?

5 comentarii :

  1. Nu pot sa cred!!! Oja asta este exact ce-mi lipsea :)) Chiar ieri ma gandeam ca imi trebuie neaparat o oja rose gold si in urma cu cateva minute voiam sa ma apuc sa o caut, asta pana am dat de postarea ta :D Superba manichiura :X

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu mor dupa sclipiciuri, pacat ca imi blestem zilele cand le sterg

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...