miercuri, 4 iulie 2012

NOTD: Essence - Choose me

A venit momentul sa va arat o alta oja Essence din colectia mea, si anume nuanta Choose Me. Este o culoare minunata ce ma duce cu gandul la o vacanta exotica. Ce sa mai vorbim, o adevarata delectare pentru priviri.




 Am obtinut acest rezultat aplicand trei straturi, dar cred ca ar arata minunat si aplicat intr-un singur strat peste o baza. Imi place ca desi are foarte multe particule de sclipici, are un aspect final foarte lucios si nu necesita aplicarea unui top coat. S-a uscat destul de repede si s-a aplicat uniform, fara prea mari probleme.








Eu una sunt cucerita de lacurile Essence, imi place ca vin intr-o cantitate micuta de 5 ml la un pret acceptabil. Eu ma plictisesc foarte repede de oje si nu cred ca am reusit vreodata sa termin un lac de unghii.



Voua va plac lacurile de unghii de la Essence? Ati purta aceasta culoare?

14 comentarii :

  1. Ce draguta este nuanta <3
    si mie imi plac foarte mult ojele Essence, dar din pacate trebuie sa astept sa apara si la SB :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daa, creeaza dependenta ojele Essence :P Poate vor aparea in curand si la Sb :)

      Ștergere
  2. Este o culoare superba imi place mult cum straluceste oja! Am vazut pe multe bloguri ojele Essence, unul este mai superb decat celalat dar in Cluj inca nu am gasit. :( Dar nu ma dau batuta, inca mai caut.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti place :P Cu siguranta vor aparea si in Cluj pana la urma :)

      Ștergere
  3. Parca e codita unei sirene. Foarte faina :D.

    RăspundețiȘtergere
  4. Exact la asta ma gandesc si eu de ceva vreme :D Cred ca ar arata minunat! :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Asta a fost prima oja Essence, o ador! <3

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...