miercuri, 11 iulie 2012

NOTD: Models Own - Gold Rush

Astazi reusesc sa va arat cu mare drag oja pe care o port de vreo cateva zile si de care sunt foarte incantata. Este vorba despre nuanta Gold Rush de la Models Own si este un auriu metalic superb. Cu siguranta atrage privirile iar eu nu ma mai saturam sa fac poze. Asa ca priviti mai bine rezultatul: 



Imi place ca se aplica usor, si se usuca la fel de usor. In plus, desi nu ma asteptam, rezista foarte bine pe unghii si isi pastreaza acelasi luciu ca la inceput! Mi se pare absolut minunata de purtat la un eveniment sau o petrecere.



 Si mai multe poze....Nu-i asa ca arata bine?



 Pe data viitoare!

9 comentarii :

  1. Arată superb, e o culoare deosebită, într-adevăr!

    RăspundețiȘtergere
  2. Superba oja, imi place mult auriul! Ti se potriveste minunat la culoarea tenului tau!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ojele metalica au o formula diferita, intr-adevar rezista foarte mult, din pacate se si curata greu mi se pare mie :) Dar nu le poti avea pe toate. E frumoasa culoarea. Iti recomand sa incerci cu crackle negru peste ( daca iti place crackle) , atrage atentia si e interesant :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, asa e :P Voi incerca si cu crackle, cu siguranta e de efect.

      Ștergere
  4. E superba! Unde ai cumparat-o? Models own se gaseste in Romania?
    Imi place ceasul tau ^^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Din pacate nu o am din Romania, si din cate stiu eu nu cred ca se gasesc inca la noi :(

      Ștergere
  5. superba culoarea <3 vezi ai grija sa nu-ti taie hotii unghiile si sa sti le duca la amanet :D :*

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...