joi, 6 septembrie 2012

MaxFactor Max Effect : Fantasy Fire

 Dupa cum ati vazut probabil si pe pagina de Facebook Rainbowsinajar, luna aceasta nu am rezistat tentatiei si mi-am cumparat revista Joy alaturi de o minunata oja Max Factor. Fiindca sunt innebunita dupa oje cat mai speciale si aparte, am ales-o pe cea cu numele Fantasy Fire. In sticluta arata exact pe masura numelui, e absolut senzationala. Totusi, datorita formulei sale foarte sheer nu prea poate fi aplicata fara o baza. Interesant e faptul ca minunatele reflexii sunt evidentiate diferit in functie de baza aleasa. Nu am apucat inca sa incerc dar sunt convinsa ca ar arata bine si peste negru, albastru, verde iar peste mov arata cu siguranta bine pentru ca am vazut-o ieri intr-o combiatie superba pe pagina de Facebook Georgia's Mirror Blog.

Eu am ales sa o aplic peste un maro roscat de Farmasi, tind sa cred ca e vorba despre numarul 65, pentru ca  s-a cam deteriorat eticheta. Va las cu pozele :D



M-am chinuit sa-i evidentiez cat mai bine "personalitatea", dar acest tip de oje sunt foarte greu de fotografiat, pentru ca arata complet diferit in functie de unghi si lumina. Dedesubt aveti o poza cu ea in lumina soarelui, ca sa vedeti cat de frumos straluceste :X



Trebuie sa mai mentionez ca am aplicat un strat din baza Farmasi si 2 straturi din Fantasy Fire pentru un efect  mai puternic. Daca doriti reflexii mai subtile sunteti libere sa o aplicati doar intr-un singur strat. Cu siguranta se va usca mult mai repede decat in cazul meu.
 Imi e foarte draga pentru ca e micuta, dar cu siguranta  ajunge pentru suficiente utilizari, mai ales ca am oje care zac neatinse de mai bine de un an de zile :(  I'm a maniac, help! :)))




Daaa, iata ca a venit momentul si pentru incheiere. Sper ca de fiecare data ca v-a placut si postarea de astazi si vreau sa va multumesc pentru cele peste 10000 de vizualizari de pagina...stiu e putin, dar pentru mine inseamna mult si ma bucur enorm ca imi sunteti alaturi.

V-am pupaaat!

14 comentarii :

  1. Dementiala culoarea :X:X Cred ca e una dintre cele mai frumoase oje pe care le-am vazut, acum imi pare rau ca nu mi-am luat-o si eu :/

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mie imi place cate posibilitati ofera! Eu l-am aplicat peste negru si mi-a placut foarte mult cum arata!:X

    RăspundețiȘtergere
  3. Superba oja Fantasy Fire, chiar isi merita numele! Imi place combinatia pe care l-ai creat, are o stralucire intensa si se potriveste perfect pentru aceasta perioada.

    RăspundețiȘtergere
  4. Poate ca se va mai ivi vreodata ocazia :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi trebuie si mie oja asta ca e prea smechera!

    RăspundețiȘtergere
  6. Cand am vazut poza promotionala a revistei si am intuit ca cea movulie era Fantasy Fire, am fost super entuziasmata! Si am cautat-o la 4 chioscuri diferite, iar cand am gasit-o cred ca mi-au stralucit ochii de bucurie :D Intr-adevar e minunata, ofera atatea posibilitati si arata super si in combinatii neasteptate (eu nu m-as fi gandit la maro). Ma bucur ca ti-a placut si varianta mea, pe mov :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Asta parcă-i genul de ojă care te face să cumperi două sticluţe in ziua în care ţi-ai promis că nu vei mai cumpăra oje până nu mai termini din cele avute.

    RăspundețiȘtergere
  8. O nuanta cu adevarat speciala, din pacate am ratat-o.
    Dupa cum observi ti-am luat blogul la puricat :)

    RăspundețiȘtergere
  9. :D Ma bucur ca iti plac postarile mele! :*:*

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...