miercuri, 12 septembrie 2012

NOTD: Almost holo

Hi there! Pentru astazi v-am pregatit o manichiura mai speciala, inspirata de Lucy's Stash, o bloggerita pe care o urmaresc cu mult interes. Mi-a placut atat de mult manichiura asta incat m-am simtit fortata sa o recreez si eu, bineinteles cu alte oje :D As vrea eu sa am minunatiile alea de la Illamasqua... Si cam asta este rezultatul meu....Stiu. nu mi-a iesit perfect dar prin practica ma perfectionez :D


Ca baza am folosit oja cu numarul 43 de la Moyra. o oja despre care s-a mai tot vorbit prin blogosfera, datorita faptului ca prezinta niste caracteristici mai deosebite: este foarte asemanatoare acelor oje holografice. Va las mai bine cu imaginile pentru ca in lumina soarelui arata intr-un mare fel :D



Dupa cum puteti vedea si din imaginea de mai jos, in lumina naturala nu arata cine stie ce, aparent doar un roz cu particule stralucitoare.


Iar asa arata cu blitz:


 Asadar, sper ca v-ati facut o idee despre cat de minunata este. Daca sunteti in cautarea unei oje holografice, dar nu vreti sa dati foarte multi bani, v-o recomand pe aceasta, pretul ei maxim e undeva pe la 9 lei, are 12 ml si e foarte foarte frumoasa :D Plus ca ofera o acoperire aproape perfecta dintr-un singur strat :P

 Pe final va las cu mai multe poze cu manichiura completa. Ce spuneti, va place? Mie mi s-a parut foarte de efect.




Pe data viitoare! :*

26 de comentarii :

  1. Frumoasa, frumoasa manichiura ta. Imi place. :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce drăguțe sunt,place!

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place manichiura, oja e absolut superba!

    RăspundețiȘtergere
  4. Superb arata manichiura. Modelul cu oja neagra arata ca niste ghiare, foarte interesant!

    RăspundețiȘtergere
  5. Superb! :X am vazut catvea oje de la Moyra BESTIALE :)) nu mi-am cumparat inca, dar cred ca o sa-mi iau cateva ca prea arata bine :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumoasa manichiura, am sa caut si eu oje Moyra, aceasta chiar e deosebita :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte frumoasa manichiura, arata superb ambele variante, nu ma pot hotari care imi place mai mult!

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc! Sa stii ca tot la asta m-am gandit si eu :D

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc! Chiar iti recomand sa iti iei, eu una sunt ft multumita de ele :P

    RăspundețiȘtergere
  10. E superba oja Moyra, cred ca o voi cauta si eu :) Iar combinatia cu negru e de mare efect!

    RăspundețiȘtergere
  11. Deci eu nu mai suport sa vad pozele astea perfecte! Te rog sa ma inveti si pe mine :D

    RăspundețiȘtergere
  12. :D :D Adevarul e ca-mi si place sa fac poze! Am sa fac intr-o zi o postare speciala pe tema asta :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Holografic de la MoyrA? Acum sunt excited :))) sa-mi cumpar Moyra :)

    RăspundețiȘtergere
  14. :D Si eu am fost excited cand am descoperit-o, totusi cred ca e singura holografica din ce am vazut la ei...

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...