sâmbătă, 6 octombrie 2012

Flormar Duo Chrome DC06

Long time no see...Imi cer scuze ca nu am postat pe cat de des as fi vrut dar saptamana asta a fost una destul de ocupata. Partea buna este ca in zilele ce vor urma voi veni cu o gramada de noutati si postari cat mai interesante sper eu. Am cumparat o gramada de oje si de abia astept sa vi le arat :D Astazi voi incepe timid, cu o postare asa sa-mi intru in ritm si anume cu swatch-uri la una din ojele din colectia noua Flormar. Toate nuantele sunt dragute dar aceasta m-a atras pe mine in mod deosebit. E vorba de nuanta DC06 si va las cu imaginile: 




Formula este interesanta, am aplicat 2 straturi pentru acest rezultat si imi place ca nu raman dungi vizibile de la pensula cum se intampla in general in cazul ojelor mai metalice. Nu am aplicat niciun top coat in aceste poze pentru ca mi-a placut foarte mult finish-ul metalic pe care il are. Nuanta nu mi-a iesit in poze exact cum e in realitate, nu are reflexele acelea atat de albastre ci mai mult catre verzui. Se usuca potrivit de repede cat despre rezistenta nu pot sa va spun mare lucru incat nu am apucat sa o port sa-mi fac o parare. Poate voi reveni mai tarziu cu un update daca sunteti interesate.





Asadar, ce parere aveti? Va tenteaza aceste oje? Eu sunt foarte incantata de colectie si desi culorile nu sunt neaparat ceva nou sunt cu siguranta o varianta mult mai accesibila.

V-am pupat!

10 comentarii :

  1. Mi-am luat si eu pe verde, inca nu am folosit-o. Aceasta oja nu ar trebui sa-si schimbe nuanta in functie de lumina? Nu vad nicio diferenta in pozele tale :( e posibil sa ma dezamageasca oja..

    RăspundețiȘtergere
  2. Vai ce bine arata. Normal ca imi doresc, dar din pacate in Sibiu nu este stand Flormar. :((
    Astept o excursie. :)
    Pupici si sa o folosesti cu placere.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumoasa e :) Mi-am adus aminte ca unghiile mele n-au mai vazut de mult o oja mov :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Intr-adevar nu e chiar atat de duo chrome pe cat m-am asteptat, desi nuanta aceea pe verde mi s-a parut mai spectaculoasa. Am ales-o pe aceasta pentru ca nu aveam nimic asemanator, mie imi place asa :P

    RăspundețiȘtergere
  5. Nici la mine in oras nu este, noroc ca am facut o vizita in Iasi la o buna prietena, mi-am aprovizionat stocul de oje :)) M-am speriat cand am ajuns acasa cu ele si mi-am promis ca pana la Craciun nu mai cumpar nimic :|

    RăspundețiȘtergere
  6. Da, e chiar deosebita! Ma bucur ca iti place :D

    RăspundețiȘtergere
  7. este o culoare superba :) incerc sa ma conving ca nu mai am nevoie de inca o oja :)))

    RăspundețiȘtergere
  8. Ha ha :)) Pai poate reusesti, ajungem la sapa de lemn cu toate tentatiile astea !

    RăspundețiȘtergere
  9. Am tot vazut vorbindu-se despre aceste oje. Arata bine, mai ales a ta, ca e mov, dar...pe mine nu ma tenteaza:D

    RăspundețiȘtergere
  10. Sincer, eu eram mai mult curioasa, dar nu cred ca as mai incerca si celelalte nuante. Oricum mi-am interzis ca cel putin pana de sarbatori sa mai cumpar vreo oja!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...