marți, 16 octombrie 2012

Halloween manicure: Frankenstein

Iata-ma, dupa cum am promis, cu o noua manichiura dedicata Halloween. Nu eram hotarata ce sa pregatesc pentru astazi, dar am vazut o manichiura asemanatoare pe internet si am stiut imediat ca aceasta va fi alegerea mea.  Sunt o mare fana a genului horror iar Frankenstein de Mary Shelley a fost cu siguranta una din cartile copilariei mele. Iata interpretarea monstrului lui Frankenstein in viziunea mea.

 Here i am, as promised, with another Halloween inspired manicure. I wasn't sure what to prepare for today but i saw a similar manicure on the internet and i knew immediately that this was the one. I am a big fan of the horror genre and Mary Shelley's Frankenstein was definitely one of my childhood books. So here's my interpretation of Frankenstein's monster. 



Acest model este destul de simplu, aveti nevoie de o oja verzuie - eu am folosit nuanta Lime up de la essence, si deasemenea o oja alba si una neagra. Si bineinteles aveti nevoie de rabdare sa pictati modelul. 

This design is pretty simple, you just need a greenish polish, i used essence - Lime up, and also a black and a white polish. And of course you need to be patient to draw your design. 




 Sper ca v-a placut acest model! Pe data viitoare!

I hope you enjoyed this design! See you next time!

23 de comentarii :

  1. Super draguta. Imi place tare, tare mult!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Iiii, si eu mi-am propus sa fac acest model. Nu stiu daca am un astfel de verde in colectia mea.:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Iooi, ce fain! Probabil l-aş face dacă aş merge undeva de Halloween. Never say never, nu se ştie unde mă duc paşii :)

    RăspundețiȘtergere
  4. wow! ce bine se vede! imi place mult! e o idee buna asta , poate o aplic si eu :d

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce frumos ti-a iesit, felicitari! :* Tre sa ma apuc si eu de facut modele de Halloween :))

    RăspundețiȘtergere
  6. manichiura arata foarte bine. imi place mult.

    RăspundețiȘtergere
  7. Incearca pe alt fundal, chiar sunt curioasa cum ar iesi! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Ma bucur ca iti plac! :D Si da, never say never :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc! Deja am vazut un model de-al tau pentru Halloween, superb! :*

    RăspundețiȘtergere
  10. Hahaha :)) Ce haioase sunt :X imi trebuie o oja ca Lime up, vreau si eu :X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  11. Hahahaha :)) Ce ha:Dioase sunt :X:X imi trebuie si mie o oja ca Lime up, vreau si eu Frankensteini pe unghii!! :D

    RăspundețiȘtergere
  12. Ma bucur ca iti plac :D Pai sa-ti iei, pe mine nu prea m-a atras nuanta de la inceput, insa m-a convins o prietena sa o iau si nu-mi pare rau :))

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...