sâmbătă, 20 octombrie 2012

Manicure fail?

Buna fetelor! Am vrut astazi sa pregatesc o manichiura mai deosebita, dar am cam stricat-o in ultimul moment :D Cu siguranta nu e o idee buna sa-ti pictezi unghiile cand esti racita cobza iar nasul iti da mari batai de cap. Cu toate astea, sunt destul de incantata de rezultat si planuiesc sa refac manichiura asta cand voi avea mai multa rabdare :(

Hello girls! For today I wanted to prepare a special manicure but I ruined it a bit in the end :D It's definitely not a good idea to paint your nails while you're struggling with a nasty cold. Considering all this, I am still pretty happy with the result and I'm planning to recreate it one day. Hopefully I'll be more patient then!


Dupa cum puteti deduce, am stat ceva si m-am migalit la manichiura asta - si am stricat-o la final. N-am mai avut rabdare sa las modelul sa se usuce si am aplicat top coat-ul :D Astfel au rezultat niste dare inestetice care pur si simplu ma scot din sarite cand le privesc :))

As you may think, it took me a while to create this manicure - and i ruined it at the end. I was so anxious to see it done that i applied the top coat before the design was fully dry. I can't quite look at those smudges without getting angry with myself. 



Am folosit pentru aceasta manichiura superba oja essence din imagini, si anume nuanta Walk on the wild side si nuanta Street Beige de la Avon. Walk on the wild side a fost pe wishlist-ul meu inca de cand a aparut si cu prima ocazie am cumparat-o. E un verde superb cu particule stralucitoare, o culoare unica as putea spune si extrem de frumoasa. In ultima vreme am facut o adevarata fixatie cu ojele verzi :D Nuanta Street Beige de la Avon face parte din colectia Speed Dry si sunt chiar multumita de ea. Se usuca foarte repede, dupa cum promite, si formula e buna, arata chiar bine din doua straturi!

 I used for this manicure the gorgeous essence polish that you can see in the pictures - Walk on the wild side -  and another polish from Avon - Street Beige. Walk on the wild side was on my wishlist ever since it was launched and i bought it when i first had the chance. It's a gorgeous green with sparkles, an unique color I may say -  and also a beautiful one! Lately i'm having a major crush on green polishes. :D Avon's Street Beige is a speed dry polish and i'm quite happy with it. It dries really fast, as promised, and the formula is great, it looks really good in 2 coats!


Ustensilele necesare pentru aceasta manichiura sunt un puctator si banda adeziva. In rest puteti sa va lasati imaginatia sa zboare.

The tools needed for this mani are a dotting tool and some striping tape. You just need to let your imagination run wild!



Asadar, ce parere aveti? E manichiura aceasta un esec sau considerati ca este purtabila? Comentariile si parerile voastre sunt extrem de importante pentru mine!

Well, what to you think? Is this manicure a complete fail or do you think it's still wearable? Pleeease let me know what your thoughts are, your opinion is sooo important for me!

28 de comentarii :

  1. In general in NOTD toate defectele sunt accentuate. Si eu sunt perfectionista, dar cateodata sa stii ca nu se vede chiar asa de rau cum credem noi :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Daa, in realitate arata cum mai arata dar in poze si cel mai mic defect se vede amplificat :)) Multumesc de incurajare :D

    RăspundețiȘtergere
  3. nu cred ca e un esec, poate doar ca me-o arati noua in imagini atat de apropiate si precise, dar darele sunt insesizabile, asa ca e un succes din punctul meu de vedere ;)
    Foarte multa migdala si model super <3

    RăspundețiȘtergere
  4. Esti foarte creativa! Eu zic ca e purtabila, eu clar as fi mandra cu ea :)) Pup!:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Arata excelent! Dare inestetice eu nu am vazut, sincer.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce manichiura frumoasa! Ignora darele, si eu patesc la fel de la topcoat si te inteleg, si mie imi strica cheful. Dar la mine au aparut dare si aplicand topcoatul a doua zi, deci nu cred ca ai fost tu de vina.
    Scuze daca te-am mai intrebat vreodata, am uitat: ai scos benzile imediat dupa aplicarea ojei?

    RăspundețiȘtergere
  7. Arata supeeeeeeeerb!! Cand am vazul titlul ma gandeam "tre sa fie ziua modelelor esuate" pentru ca si eu m-am chinuit azi sa fac ceva si n-a iesit cum am vrut, dar cand am dat mai jos si m-am uitat la unghiute, gandirea mea s-a schimbat in "ziua modelului esuat, adica al meu" :)) Mie imi place tare mult cum ti-a iesit, deci nu e o manichiura esuata :* pup!

    RăspundețiȘtergere
  8. eu nu vad nici o dara :))))))
    este superba nuanta de la essence :D got to have it :D

    RăspundețiȘtergere
  9. Hmm...nu vad nici o dara.Ti-a iesit chiar bine!

    RăspundețiȘtergere
  10. Mie mi se pare foarte frumoasa, darele nu cred ca se vad cu ochiul liber sa zic asa :)) Imi plac mai ales unghiile cu dots si cea cu fulger :)))

    RăspundețiȘtergere
  11. Wow! Ce mult imi place Walk on the wild side! Chiar am admirat-o zilele trecute dar am plecat acasa cu alte 2 frumuseti.
    Nu se vad in poze darele si e superba manichiura :) Modelul de pe inelar e favoritul meu.

    RăspundețiȘtergere
  12. Multumesc mult de tot! Trebuie sa incerc nu mai fiu atat de perfectionista cand vine vorba de unghii :))

    RăspundețiȘtergere
  13. :D Multumesc mult, citind comentariile voastre parca incep sa nu le mai vad nici eu :D Pup!

    RăspundețiȘtergere
  14. Da, ai dreptate, se poate intampla si asa! Da, eu scot benzile imediat, desi parerile sunt impartite legat de subiectul asta. Pana la urma e bine sa experimentezi sa vezi care metoda iti iese mai bine. Oricum nu se desprind mereu perfect :(

    RăspundețiȘtergere
  15. Hai hai :)) Ti-am vazut postarea iar modelul nu e cu siguranta un esec! Multumesc mult! Pup!

    RăspundețiȘtergere
  16. Multumesc! :D Da, e frumoasa, si mie imi place, cand mi-am cumparat-o mai era o prietena cu mine si am corupt-o si pe ea :))

    RăspundețiȘtergere
  17. Multumesc mult! Cea cu fulger a fost prima pe care am facut-o, imi doream de mult sa incerc modelul :D

    RăspundețiȘtergere
  18. Ce-mi place verdele,deja am adăugat-o pe lista de cumparaturi.
    Draguta manichiura,placeee...:)

    RăspundețiȘtergere
  19. Poate nu chiar esec, dar dupa ce am facut-o asa mi-a parut :D pentru atata chin ma asteptam la un rezultat mai de Doamne ajuta :))

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...