luni, 8 octombrie 2012

Nails "Inspired by a video" - Bad romance

Iata ca astazi a venit momentul sa raspund provocarii voastre si sa creez o manichiura inspirata de videclipul controversatei Lady Gaga - Bad romance. Am stat ceva pe ganduri pana sa ma hotarasc ce model sa adopt si pana la urma cred ca aceasta a fost cea mai buna varianta. Pana la urma trebuie sa fie ceva simplu de realizat si la indemana oricui. Nu ma puteam hotari carui element din videoclip sa-i acord atentia asa ca am incorporat mai multe idei :D Acesta e rezulatul final si mie imi place foarte mult...



Am folosit alb si negru, pentru ca predomina in videoclip iar modelul ales a fost inspirat de palariile ciudate pe care le poarta dansatorii la un moment dat. Celelalte doua unghii accent le-am pictat cu gandul la doua din costumatiile ei stralucitoare. Sper sa fi reusit sa redau cat de cat atmosfera videoclipului :) Eu am realizat cu mare placere aceasta manichiura si sunt chiar incantata de ea.



Pentru realizarea ei aveti nevoie de o oja alba, una neagra, una argintie, un lac cu sclipici auriu si unul argintiu. In plus, pentru a va fi mai usor sa pictati modelul alb negru, va puteti ajuta de banda adeziva, pe care o pueti decupa in forma dorita, o lipiti peste stratul de baza deja uscat, pictati pe deasupra si apoi o desprindeti cu grija.






Asadar, ce parere aveti? Astept cu drag feedback-ul vostru! V-am pupat!

20 de comentarii :

  1. Foarte creativa si originala combinatie de culori si modele. Imi place mult!

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata foarte bine si se potriveste videoclipului. ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. WOW! arata superb si chiar ma duce cu gandul la bad romance, are elemente din videoclip ;)
    By the way: pozele sunt absolut superbe ♥

    RăspundețiȘtergere
  4. Arata super super. Cel mai mult imi place unghia inelarului... sclipiciul gri e fantastic :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Manichiura e de efect, arata tare bine. Ceva imi spune ca in curand ma dau si eu la sclipici :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Iar m-ai lasat fara cuvinte.
    Felicitari!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. Ma bucur mult ca iti place! Multumesc! :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc! Pai sa te dai, folosit cu moderatie e foarte de efect :D

    RăspundețiȘtergere
  9. oh vai :X cat de frumos a iesit :D ma bucur foarte mult ca ai acceptat provocarea mea :*

    RăspundețiȘtergere
  10. :D Nu puteam refuza asa o provocare! Ma bucur mult ca iti place rezultatul!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...