duminică, 7 octombrie 2012

Pefect holo green

Me so happy! Prietena mea cea mai buna a venit saptamana asta acasa intr-o scurta vacanta si de abia astept sa petrecem cat mai mult timp impreuna. Si ca sa fie bucuria mea completa a mai venit si cu o traista de oje dupa ea :)) Soo, get ready for lots of beautiful swatches! Astazi port o oja holografica superba, ce mi se pare ca aduce putin cu St George de la A England doar ca este mai deschisa. Nu-i asa ca e absolut superba in lumina soarelui? 


Si cam asa arata in lumina naturala.. 





Din nou in lumina soarelui!


Oja a fost cumparata din Italia si puteti afla mai multe despre acest brand aici. Daca aveti vreodata ocazia sa va intalniti cu aceste minunatii nu ezitati sa le cumparati, sunt absolut superbe!

Eu raman cu vesnicul regret ca la noi nu se gasesc aproape deloc asfel de minunatii, ci doar eventual la niste preturi exorbitante....Pot doar sa sper ca intr-un viitor nu foarte indepartat se va schimba si situatia aceasta...
Pana atunci v-am pupat si ne vedem data viitoare!

21 de comentarii :

  1. Superba oja! La noi am vazut ceva oje asemanatoare de la Moyra.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumoasa este! Chiar n-am vazut pe la noi ceva asemanator.

    RăspundețiȘtergere
  3. Puteam sa jur ca oja este A England! :)) E SUPERBA :X:X:X ah, vreau si eu, vreau si eu :D:D

    RăspundețiȘtergere
  4. OMG! M-am indragosti! ;))
    E superba.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu era sa zic ca e A England :))))
    oricum...este superba :X

    RăspundețiȘtergere
  6. Da, ai dreptate! Mie nu-mi vine sa-mi mai iau ochii de la ea :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Asta a fost si prima mea impresie cand am vazut-o! :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu-mi vine sa cred cat de bine se vede aceasta oja! Culoarea e tare de tot

    RăspundețiȘtergere
  9. I know :X :X Ma bucur ca iti place! :*

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu nu! Pentru sa salivez dupa ea!! :)))) :*

    RăspundețiȘtergere
  11. omg...este superbaaaa!!!
    Nicola

    RăspundețiȘtergere
  12. Ma bucur ca iti place, intr-adevar, e minunata!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...