vineri, 19 octombrie 2012

Sinful Colors Glitters - Swatches

Lazy day today! As fi vrut sa mai pregatesc ceva nou pentru Halloween, sau macar o manichiura mai interesanta dar o raceala incapatanata nu m-a lasat deloc sa ma bucur de timpul liber. Hmm, asta e! Totusi mi-am zis sa nu va las sa va plictisiti si v-am pregatit pentru astazi o postare stralucitoare, cu oje perfecte pentru toamna si iarna! Dupa cum va spuneam, saptamana trecuta am avut privilegiul sa ma joc cu o multime de oje dragute, cu care a venit sa ma incante prietena mea si am pregatit si swatchuri pentru voi. Sper sa va placa pe atat de mult cat mi-au placut si mie!

Lazy day today! I wanted to prepare something new for Halloween, or at least an interesting manicure but i caught a nasty cold that prevented me from enjoying my spare time. Hmm, i guess that's it! Nevertheless, i could't let you get bored so i prepared a shiny post for today, with polishes just perfect for autumn and winter. As i told you before, last week i had the chance to play with a lot of beautiful polishes brought by my friend, and i couldn't resist so i swatched them for you! I hope you'll like them as much as i did!



In primul rand trebuie sa mentionez ca toate aceste lacuri au fost aplicate peste o baza neagra!

First of all, i must mention that all of these glitters are swatched over a black base! 

Call you later - pur si simplu il iubesc, particulele de sclipici sunt atat de dense!
Call you later - i just love this one, the glitter is so dense!



Hottie - a gorgeous blue!



I miss you!



All about you - preferata mea, perfecta pentru toamna!
All about you - my favourite, perfect for fall!




 Queen of beauty - trebuie sa recunosc imi place denumirea..totusi nimic spectaculos aici, pur si simplu un lac cu sclipici argintiu
Queen of beauty -  i must say, i love the name..not something so spectacular though, just a silver glitter!




Ei bine, cam asta a fost tot! Ce parere aveti? Ati mai incercat oje Sinful Colors pana acum? Trebuie sa recunosc ca mi-a placut formula acestora, Call you later si All about you au fost cu siguranta preferatele mele, sclipiciul e foarte dens! Hottie e minunata de asemenea, cred ca ar arata minunat si peste o alta baza!

Well....that's about it! Let me know what you think! Have you tried Sinful Colors polishes before? I must say i really loved the formula on these, Call you later and All about you were definitely my fav, the glitter was so dense!  Hottie is also great, i think it would look great on a different base also!

Kisses! Hope i'll see you soon! 
Stati pe aproape pentru ca pregatesc un Giveaway cat de curand! Ajung curand la postarea cu numarul 100! ( nici nu stiu cand a trecut atata vreme) si vreau sa va multumesc ca mi-ati fost alaturi!

16 comentarii :

  1. Uuu..ce frumoase sunt! Cel mai mult imi plac 'Hottie' si 'I miss you'. Sa te bucuri de ele si felicitari pentru cele 100 de postari! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce de scliiipicciii! Nici nu stiu care e mai faina din primele 4 :) Arata mult prea bine. Felicitari pentru ca te apropi de 100, inca 8 si ai atins "numarul magic" :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Wow! Ti-au iesit minunat swatch-urile, la fel de profesionist ca si cele de pe site-urile straine pe care sunt convinsa ca si tu le urmaresti.
    Oricum, scopul a fost atins, eu nu ma omor dupa lacurile cu sclipici si, totusi, m-ai facut sa vreau sa le port pe fiecare de mai sus. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Daa, sclipiiici, i love it :D Multumesc mult!

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc din suflet pentru cuvintele frumoase! :*

    RăspundețiȘtergere
  6. OMG cat sunt de frumoase! I miss you! imi place cel mai mult si mai mult :D Poze perfecte, ca de obicei :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Superbe! Hottie e preferata mea. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  8. sclipiciul albastru este preferatul meu. Cred ca ar arata superb si pe o baza albastra :D

    RăspundețiȘtergere
  9. arata foarte bine, primele 2 fiind si printre preferatele mele :D, insa nici cea mov nu e rea :D.

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumesc! Si mie imi place, cred ca ar arata tare bine si in alte combinatii...

    RăspundețiȘtergere
  11. E foarte frumoasa All about you...imi aduce aminte de China Glaze Electrify :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Ma bucur ca iti place, e preferata mea, si pe mine m-a dus cu gandul la Electrify :D

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...