sâmbătă, 23 martie 2013

Green nails - Colaborare 31

Salutare, e weekend! :D Sper sa va bucurati cat mai mult de timpul liber chiar daca vremea de afara se cam joaca cu nervii nostri; la mine cel putin e un vant infiorator :(
Ca in fiecare sambata eu ma bucur ca o sa vad o multime de postari frumoase cu unghiute din cadrul colaborarii cu cele 31 teme de manichiuri. Tema de astazi a fost "green nails" si  deoarece stiu ca iubiti aceasta culoare va las mai bine cu manichiura :D




Pentru manichiura de astazi am folosit verdele meu preferat -  Exotic encounters de la China Glaze, That's what I mint de la Essence si sclipitoarea Kallos nr. 155. Pentru a ajunge la acest rezultat am avut nevoie de benzi subtiri adezive si puutintica rabdare :))



 Pentru ca n-am avut stare am mai facut o manichiura, de data asta mult mai simpla. Am combinat nuanta Lime Up de la Essence cu China Glaze Grafitti Glitter. Sper sa va placa! :D



Nu uitati sa le faceti o vizita si celorlalte participante, sunt sigura ca vor fi o multime de manichiuri spectaculoase:


55 de comentarii :

  1. ce fos arata varfurile deschise la culoare :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Lovely manicure! The greens are harmonazing perfectly with each other :)

    RăspundețiȘtergere
  3. misshappyandhernails23 martie 2013 la 12:08

    Ambele sunt super. Dar prima...arata prea bine!

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumoasa si delictata prima, dar mie imi place "dezordinea" celei de a doua manichiuri :)

    RăspundețiȘtergere
  5. cat de tari sunt manichiurile! nu ma pot hotara care imi place mai mult...asa ca raman cu amandoua :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Amandoua sunt foarte frumoasa dar prima e chiar perfect! Imi place cum argintiul scoate in evidenta cele 2 culori.

    RăspundețiȘtergere
  7. Superbe manichiurile dar hey nu ma asteptam la altceva :) Prima manichiura este geniala , o ador ! Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  8. Superbe ca intotdeauna :X Prima manichiura este foarte eleganta, iar cea de-a doua mi se pare foarte jucausa :D Love them :X

    RăspundețiȘtergere
  9. E foarte tare prima manichiura, imi place mult combinatia! Iar verdele ala de la CG e genial! :*

    RăspundețiȘtergere
  10. Niste minunatii ne-ai prezentat din nou! Superbe!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  11. Sunt foarte frumoase ambele modele, dar parca primul e mai pe gustul meu:D

    Pupici!

    Enchanted Ana

    http://everythingaboutlittlesecrets.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  12. sunt superbe amandoua :)
    te admir pentru rabdarea si imaginatia ta , pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  13. manichiura o ador!!! doamne cat ma abtin sa nu mi iau si eu oja asta de la china glaze :)) da n-am baaanii!! :(( tre sa ma stapanesc

    RăspundețiȘtergere
  14. foarte frumoase , si eu optez pentru prima <3 dar nu pot sa zic ca nu ador glitter-ul din a 2-a <3

    RăspundețiȘtergere
  15. Alinaluibrumarel24 martie 2013 la 10:41

    asa niste manichiuri stilate faci. ti-am zis, nu ma mai satur de operele tale.

    RăspundețiȘtergere
  16. Ce bine arata ambele! Sunt perfecte! Verdele din prima manichiura m-a dat gata ^^

    RăspundețiȘtergere
  17. cherry queen dee24 martie 2013 la 21:38

    foarte frumoase ambele modele.. dar primul arata demential
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  18. Imi plac in egala masura, la prima imi place mult combinatia de nuante, a doua e grozava datorita glitterului :)

    RăspundețiȘtergere
  19. Gabriela Streche24 martie 2013 la 22:52

    Frumos, frumos, frumos....ambele manichiuri. Eu sunt putin dezamagita de cum rezista china glaze pe unghii. Mi-a sarit grav de pe 4 unghii dupa doar 2-3 zile :( Dar macar culoarea e superba asa ca o sa o iubesc in continuare :)

    RăspundețiȘtergere
  20. minunate ambele variante. bineinteles ca mie imi place foarte tare prima varianta, e asa de eleganta. pupici.

    RăspundețiȘtergere
  21. Multumesc din suflet draga mea! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  22. Multumesc mult de tot, eu ador verdele ala :D

    RăspundețiȘtergere
  23. Multumesc muuult, mult de tot. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  24. Multumesc frumos! Si mie tot primul imi place mai mult! :*

    RăspundețiȘtergere
  25. :))) Te inteleg perfect :D Multumesc frumos! :*

    RăspundețiȘtergere
  26. Multumesc mult, e verdele meu preferat :*

    RăspundețiȘtergere
  27. Multumesc mult. Eu sunt multumita dar recunosc ca mai mult de 3 zile nu prea stau cu o oja pe unghii, nu prea am timp de cand cu blogul :))

    RăspundețiȘtergere
  28. Multumesc frumos, si mie tot prima imi place mai mult. Te pup!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...