duminică, 16 decembrie 2012

Avon Color Trend Suede Effect - Soft Violet

Buna seara dragilor! N-aveam in plan sa fac postarea asta dar vremea urata nu-mi da pace, simt ca mor incet in casa :)) La mine a lapovitat/plouat toata ziua si pe strazi e o mocirla fantastica, o combinatie de vis intre noroi, zapada topita si ceva gheata....:D Nu ma inspira nici un film, de citit n-am avut stare, la televizor nu ma mai uit de ani buni. Pe scurt, a cazut pacatul pe voi, asadar va mai arat o oja nou venita in colectia mea, de data asta de la Avon. E dintr-o editie limitata Color Trend si anume Suede Effect si pot sa spun ca m-a surprins intr-un mod placut. Eu am nuanta Soft Violet dar mai exista doua: Fuchsia Feel si Blue Royale si-mi pare rau ca nu am luat-o si pe cea albastra pentru ca observ ca deja le-au scos din brosurile urmatoare. Asa ca daca va tenteaza profitati de ultimele zile din campania 17....

lumina interior

lumina exterior

Acesta si cele 2 lacuri cu particule stralucitoare (pe care le-am prezentat in postarile trecute) sunt primele oje Color Trend pe care le folosesc si sunt chiar multumita. Asta s-a aplicat usor, puteti sa obtineti o acoperire buna din 2 straturi mai generoase sau 3 mai subtiri, cum am facut eu. Partea buna e ca se usuca in-cre-di-bil de repede, asa ca trebuie sa va miscati si voi rapid altfel riscati sa ramana dungi urate. Nu va asteptati la cine stie ce rezistenta, oricum este una decenta. Efectul este unul extrem de frumos iar pentru cei 9 lei platiti pe 8ml eu spun ca merita. Iar daca simtiti nevoia de ceva mai mult puteti oricand sa adaugati un top coat.


Imi pare rau ca nu i-am facut poze si cu un top coat simplu dar in schimb am pozat-o cu top coatul stralucitor de la Moyra si-mi place mult combinatia...


V-am pupat! O seara frumoasa!

50 de comentarii :

  1. Vai, pana acum nici nu ma uitam pe paginile in care erau prezentate produsele Color Trend si uite ce minunatii am pierdut...;))
    Superbe unghiutele. Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. woow:x
    da ce-avem noi aici?:> ador combinatia cu top coatul stralucitor:X

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte frumoase! cat tine pe unghii oja asta?

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumoasa combinatia, arata super impreuna.

    RăspundețiȘtergere
  5. Arata foarte bine! Top coat-ul Moyra se pare ca a fost o adevarata investitie :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi place mult.
    De unde top coat-ul Moyra? De unde l-as putea cumpara si eu, ca tare imi mai face cu ochiul! :)))

    RăspundețiȘtergere
  7. E foarte frumoasa, deosebita chiar... nu ma asteptam ca cei de la Avon sa scoata asemenea nuante deosebite, dar m-au surprins placut si cu asta, si cu cele cu sclipici. Efectul final de dupa top coat e wow!

    RăspundețiȘtergere
  8. Sunt nebuna dupa glitter perioada asta. Acum port pe unghii o oja mov,sclipicioasa de la Essence. Foarte draguta este oja asta de la Avon dupa Top Coat.

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce movuliu frumos si niste unghiulite si mai frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  10. Vai, pe astea chiar nu le observasem! Arata super nuanta asta!:X

    RăspundețiȘtergere
  11. Wow, ce frumos arata cu topcoatul de la Moyra! Sper sa gasesc si eu curand un reprezentant serios la Avon ca sa-mi pot comanda cateva pofte. :D

    RăspundețiȘtergere
  12. Imi place oja asta de la Avon! Si tot tu mi-ai redeschis dorinta de a achizitiona oje Moyra, ce bataie am sa iti dau:))! m facut lista cu oje Moyra, acum doar sa dau drumu la comanda, dar o sa mai astept putin, cred ca dupa sarbatori.

    RăspundețiȘtergere
  13. si mie imi place cu top coatul de la Moyra :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Arata super, trebuie sa dau mai multa atentie ojelor Color Trend , de obicei trec repede peste paginile unde sunt produsele Color Trend, se pare ca se ascund adevarate minunatii pe acolo :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Da, cu top coat-ul de la Moyra chiar arata bine! Mult mai bine :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Impecabila manichiura ta! Si frumoasa tare nuanta ojei! Te pup si iti doresc un inceput de saptamana cat mai placut! :*

    RăspundețiȘtergere
  17. :D Sincer nici eu nu ma uitam, acum de cand le-au reformulat mi-au atras si mie atentia! Multumesc mult! Pup!

    RăspundețiȘtergere
  18. :D Ma bucur mult ca iti place! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  19. Multumesc, n-am apucat inca sa-mi fac o idee...dar cred ca mai mult de 3 zile nu o duce :D

    RăspundețiȘtergere
  20. Multumesc, daa, top coat-ul Moyra a devenit preferatul meu :)))

    RăspundețiȘtergere
  21. Ma bucur ca iti place...Hm, eu l-am luat de pe Tienda.ro, am avut o comanda micuta si l-am adaugat mai mult asa din intamplare...insa la ei e mai scump - 9 lei, nu prea se justifica pretul. Mai e pe e-unghii.ro si beauty4you.ro, acolo e 5 lei dar comanda minima e 70 de lei, respectiv 60 de lei - un mare minus din punctul meu de vedere.

    RăspundețiȘtergere
  22. Nici eu nu m-am asteptat sa ma surprinda asa frumos, ma bucur ca iti place!

    RăspundețiȘtergere
  23. Daa, si eu am o problema cu glitterul acum :D Ma bucur ca iti place!

    RăspundețiȘtergere
  24. :D Ma bucur mult ca iti place, si eu ma enervam ca nu gaseam reprezentanti, asa ca m-am inscris eu =))) Majoritatea comenzilor sunt pentru mine si cei din familie si nu-mi iese mare lucru dar macar ma bucur de oferte la timp :D

    RăspundețiȘtergere
  25. :)) Off, si eu am o lista :D De unde te-ai hotarat sa comanzi...eu cam sunt in dubii...

    RăspundețiȘtergere
  26. Multumesc, pacat ca astea sunt editie limitata de sarbatori....Sincer nici eu nu prea ma uitam, mi-au atras atentia acum dupa ce si-au schimbat infatisarea..

    RăspundețiȘtergere
  27. :))) As vrea sa pot sa zic ca le scot dintr-un cufar magic...Din pacate irosesc o multime de bani pe oje :|

    RăspundețiȘtergere
  28. Ma bucur ca iti place combinatia..mie mi-e draga si simpla :D

    RăspundețiȘtergere
  29. Multumesc frumos! Te pup si o saptamana minunata iti doresc si eu!

    RăspundețiȘtergere
  30. Uuuu, de frumos arata in combinatie cu Moyra :)

    RăspundețiȘtergere
  31. Multumesc frumos, ma bucur ca iti place! :*

    RăspundețiȘtergere
  32. Am cautat pe ai multe site-uri, am spus ca o sa iau de pe nailshop.ro, dar am mai gasit si pe site ul rimeri.ro si aici au mai multe culori. Mai am timp sa ma hotarasc,dar am o lista asa lunga:))) de oje

    RăspundețiȘtergere
  33. Da-mi voie te rog sa spun ca nu-mi place cum arata fara top coat, dar in ultima in care ai aplicat oja de la Moyra e to die for :)) Acum trebuie sa adaug si oja de la Moyra in wishlist :))

    RăspundețiȘtergere
  34. Mie imi place si simpla dar iti dau dreptate, cu top coat e si mai si :D Lacul de la Moyra ti-l recomand cu drag, eu il declar descoperirea anului, transforma orice oja intr-o minunatie :X Unde mai pui ca nu-i decat 5 lei :D

    RăspundețiȘtergere
  35. Imi place mai mult fara top coat-ul stralucitor :D
    Acum descopar si eu ojele de la Moyra, pe blogul tau si cred ca ar trebui sa le incerc si eu

    RăspundețiȘtergere
  36. Arata demential cu top coatul de la Moyra O.o!!!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...