joi, 3 ianuarie 2013

China Glaze Tranzitions - Swatches & a short review

Dupa cum probabil unele dintre voi stiti deja China Glaze a pregatit pentru luna ianuarie o noua colectie intitulata Tranzitions. 6 nuante vibrante si mai ales speciale: formula deosebita le permite sa-si schimbe infatisarea odata ce un top coat este aplicat. Practic ne alegem pana la urma cu inca 6 nuante noi :D Daca va stiti mai jucause si nonconformiste in ceea ce priveste manichiura aceasta colectie este cu siguranta pentru voi, puteti sa va lasati creativitatea sa zburde dupa bunul plac.  
Pentru ca Roxana de la Beauty in the bottle nu ne dezamageste niciodata aceasta colectie va fi disponibila pe comanda incepand cu aceasta luna. Datorita ei am acum ocazia sa va prezint aceasta simpatica colectie.
Daca v-am facut curioase va invit in continuare sa cititi postarea si mai ales sa vedeti pozele.  

1. Modify Me - E o nuanta foarte frumoasa de albastru deschis cu putin shimmer. Din pacate in pozele mele acesta nu este vizibil. Desi nu e o nuanta spectaculoasa o gasesc cumva deosebita, nu cred sa fi vazut pana acum prea multe oje de aceasta culoare. Am creat un model subtil dar care sa puna totusi in evidenta schimbarea de culoare. Dupa cum vedeti e destul de vizibila si identica cu ceea ce vedem pe eticheta. Hats off to that!


2. Altered Reality - o nuanta simpatica si sidefata de verde. Pentru model am aplicat un lac transparent cu sclipici. Dupa cum puteti observa schimbarea de culoare este vizibila si aici. 


3. Duplicityy - un verde pastelat foarte frumos care se inchide la culoare odata ce un top coat este aplicat. Imi place in ambele variante si presimt ca il voi purta destul de des. 


4. Mettalic Metamorphosis - un argintiu destul de comun ce se transforma intr-un gri cu tente de albastrui. Pentru un efect mai special am folosit un top coat matifiant care pe langa schimbarea de culoare i-a oferit si un aspect deosebit.


5. Split Perso-nail-ity  - o nuanta simpatica de roz prafuit ce devine fuchsia sub actiunea unui top coat. Desi schimbarea de culoare este una extrem de evidenta aceasta oja este cea care m-a incantat cel mai putin, pur si simplu nu ma dau in vant dupa roz.


6. Shape Shifter - am lasat-o pe aceasta la urma pentru ca imi place cel mai mult. Nu stiu exact ce m-a cucerit la ea, probabil faptul ca este o culoare mai greu de definit. Simpla este un gri movaliu metalic iar cu top coat devine un albastru inchis cu subtonuri mov. Din pacate in poze nu a iesit nici pe departe cum e in realitate. 


Pentru ca mi-a placut foarte mult nuanta obtinuta dupa aplicarea top coat-ului i-am facut o poza si asa. 


Trebuie sa mentionez ca toate aceste oje s-au aplicat destul de uniform, fara prea mari batai de cap si cel mai important, acopera perfect dintr-un singur strat. In toate pozele mele au fost aplicate intr-un singur strat si dupa cum vedeti arata foarte bine. Se usuca putin mai greu as spune eu dar totusi nu indeajuns incat sa fie o problema. N-am apucat inca sa le port sa-mi fac o idee despre rezistenta lor. Pentru modele am folosit top coat-ul Fast Forward de la China Glaze (o sa fac un review separat pentru ca m-a cucerit iremediabil) cu exceptia pozelor 02 si 04. Partea buna e ca puteti folosi orice top coat doriti, rezultatul va fi acelasi.
Ca un dezavantaj as mentiona faptul ca este destul de greu de lucrat cu un top coat intrucat se usuca repede asadar e putin mai dificil de realizat modelele. In plus, daca nu asteptati suficient ca oja sa se usuce, nu se va vedea uniform culoarea obtinuta dupa aplicarea top coat-ului.

Una peste alta, desi nu e o colectie senzationala eu zic ca nuantele sunt destul de interesante si daca sunteti pasionate de unghiute merita adaugata macar una din acestea la colectia voastra.

Pupici!

45 de comentarii :

  1. Minunate!
    Intr-adevar ultima este "cea mai cea". Sa le folosesti cu drag in continuare. :)
    Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai dreptate, nu sunt cine stie ce inovatii:)), dar arata bine. Duplicity mi se pare perfecta pentru vara:x

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt dragute ojele, insa nu sunt ceva nou pe piata. Decat sa dau atatia bani pe ele, mai bine-mi iau Essence si obtin acelasi efect. Singura diferenta e de nuante si numarul lor: CG are 6, Essence 4. Dar sunt dragute si CG. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Dar ce faine suuunt!! Cel mai mult imi plac primele 3 :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Inventivi oamenii, nu gluma! :)) Interesanta idee, Duplicity si Shape shifter imi plac cel mai mult :) Dar tot nu as da atatia bani pe o oja!

    RăspundețiȘtergere
  6. Duplicityy si Perso-nail-ity sunt preferatele mele. :X Arata demential!

    RăspundețiȘtergere
  7. Shape shifter e si preferata mea. Tot ojele albastre imi fura ochii mai des! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. deja cateva nuante m-au cucerit :D

    RăspundețiȘtergere
  9. Duplicityy e superbaaaaa, cu siguranta a ajuns pe wishlist ;))

    RăspundețiȘtergere
  10. un singur strat??? omg! am fost si eu initial tentanta de aceste oje, vazusem la essence...da usor, mi-am pierdut entuziasmul :)) pentru ca eu vreau multe oje, nu una care sa si schimbe culoarea la aplicarea unei solutii..gel..ce mai e :)))

    RăspundețiȘtergere
  11. Superbe! Mi le doresc atat de mult <3

    RăspundețiȘtergere
  12. Duplicty si Shape Shifter sunt exact pe gustul meu! Foarte frumoase :x

    RăspundețiȘtergere
  13. Sunt superbe. Prima si ultima sunt preferatele mele :-)

    RăspundețiȘtergere
  14. sunt superbe toate manichiurile de pe blogul tau :)
    o sa te vizitez mai des
    www.sparkleandlove.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
  15. sunt superbe toate, dar mai mult m-a atras nr.2 Altered Reality

    RăspundețiȘtergere
  16. Ma bucur ca suntem de aceeasi parere! :D Multumesc mult! Pup!

    RăspundețiȘtergere
  17. Da, arata bine, si eu tot la vara m gandeam sa o port, e o culoare tare simpatica.

    RăspundețiȘtergere
  18. Iti dau dreptate. La tine am auzit de cele de la Essence, arata bine :D De fapt pentru mine mai toate ojele Essence arata bine :))))

    RăspundețiȘtergere
  19. Multumesc, ma bucur ca iti plac, mie imi sunt dragi toate, mai putin cea roz, am eu o problema :)))

    RăspundețiȘtergere
  20. :D Daa, trebuie sa atraga si ei atentia :)) Si eu spuneam la un moment dat ca n-as da banii dar uite ca incet incet devin dependenta :))

    RăspundețiȘtergere
  21. Duplicityy imi e foarte draga si mie. Ma bucur ca iti plac! Pup!

    RăspundețiȘtergere
  22. :D Si mie imi place, de abia astept sa vina primavara sa o port mai des :))

    RăspundețiȘtergere
  23. Dap, si eu am ramas socata cand am vazut cat sunt de pigmentate. Te inteleg, si eu vad lucrurile tot cam asa :)) Si in genereal ma uit dupa oje cat mai iesite din comun, daca se poate cu muuuult sclipicel :D

    RăspundețiȘtergere
  24. Multumesc, pai poate pui mana pe ele :P

    RăspundețiȘtergere
  25. Si mie tot astea imi plac cel mai mult :D Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  26. Multumesc mult , te astept cu drag! Pup!

    RăspundețiȘtergere
  27. Multumesc mult, ma bucur ca iti plac! :*

    RăspundețiȘtergere
  28. Love love love them:D imi place tare mult blogul tau si manichiurile tale:D

    RăspundețiȘtergere
  29. Multumesc mult si ma bucur ca iti plac! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  30. ce dragute sunt, imi place mult cea mov :)
    vazusem o astfel de oja, o nuanta de roz, pe blogul lui Tartofraises

    RăspundețiȘtergere
  31. Multumesc, ma bucur ca iti plac, vazusem si eu postarea despre care vorbesti, Tartofraises realizeaza niste manichiuri senziationale ♥

    RăspundețiȘtergere
  32. these blue nail polishes are great ! :)

    RăspundețiȘtergere
  33. Shape Shifter si Duplicityy imi plac cel mai mult :D. Stiu ca si cei de la Essence au niste oje asemanatoare. Le-ai incercat?

    Ma intreb cum ar arata o manichiura cu aceste oje si tehnica buretelului :D. Sa aplici mai intai un strat de oja si apoi top coat in gradient :D. Cred ca ar arata interesant :D.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...