sâmbătă, 23 februarie 2013

Inspired by a song - Colaborare 31 teme de manichiuri

Hello, hello!
Iata ca am ajuns cu pasi repezi la cea de-a sasea tema din frumoasa noastra colaborare. Astazi sursa de inspiratie trebuia sa fie un cantec. Daca imi urmariti blogul de mai mult timp probabil stiti ca in trecut am avut o serie intreaga de postari pe o tema oarecum asemanatoare. Daca v-am facut curioase gasiti manichiurile mele aiciaiciaiciaiciaici si aici. Nu stiu de ce dar pentru colaborarea de astazi m-am simtit cam fara inspiratie. Pana la urma m-am oprit la o idee simpla de manichiura dar la un cantec care se afla printre preferatele mele din toate timpurile. La o prima privire, la ce va ganditi? :))





Ca sa elucidez misterul, iata si sursa de inspiratie. Shine on you crazy diamond!



Pentru manichiura am folosit urmatoarele: o oja argintie de la Trendy ca baza, un sclipici hexagonal superb si o oja ieftina, ieftina de la Rose Group cu particule argintii si putin holografice. Recunosc ca n-as purta manichiura asta in viata de zi cu zi :))) Prea mult sclipici chiar si pentru mine. De dragul artei insa merge asa :D



Voi ce ziceti, ati avea curaj sa umblati cu unghiute asa sclipicioase? :D

Va invit sa mergeti si la celelalte fete, sunt sigura ca au manichiuri mult mai spectaculoase decat mine:

1. Roxy (Beautylicious) - http://roxy-ch.blogspot.ro
2. Little Beauty Bag Cta - http://littlebeautybagcta.blogspot.ro
12. Blackeyed by Raluca - http://blackeyedstyle.blogspot.ro


68 de comentarii :

  1. Mie imi place sclipiciul! L-as purta oricand, oricat :-D.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cam scilipicioasa de zi cu zi, insa in poze e fenomenala! <3

    RăspundețiȘtergere
  3. Ca intotdeauna...superba <3

    RăspundețiȘtergere
  4. Abia asteptam postarea ta de azi! M-am gandit de aseara :))).
    Imi place, super shiny!

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte sclipicioasa manichiura si eu am realizat ceva asemanator si inca sunt pe ganduri daca sa port asa ceva zi de zi:D

    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  6. Annika Laitiainen23 februarie 2013, 12:45

    I've been looking for this kind of polish for soooo long time. It looks gorgeous on you!:):)

    RăspundețiȘtergere
  7. Sclipicioase, ah ce-mi plac. Eu m-as afisa cu ele, chiar ca as atrage privirile. Pup.

    RăspundețiȘtergere
  8. cherry queen dee23 februarie 2013, 13:05

    imi place interpretarea ta.. :D
    arata bine manichiura.. :D si eu am ales putin sclipici pentru tema de astazi.. :D
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  9. foarte frumoase sunt...am si eu sclipici la fel ca al tau aceeasi nuanta :)

    RăspundețiȘtergere
  10. eu sigur as avea curajul :) Acum ca am vazut titlul melodiei da...ma duce cu gandul la diamante. Primul gand a fost "bling bling" :D
    Ultima poza cu efect, superba ;)

    RăspundețiȘtergere
  11. Merg de revelion ;)) Imi plac tare mult!

    RăspundețiȘtergere
  12. Alinaluibrumarel23 februarie 2013, 15:10

    eu as avea curaj, dar nu ma reprezinta unghiile foarte sclipi. asta nu inseamna ca nu le admir la alte fete si ca recunosc ca arata bine :).

    RăspundețiȘtergere
  13. La mine ojele cu sclipici sunt o preferinta noua, inainte eram impotriva oricarui lucru care sclipeste.

    RăspundețiȘtergere
  14. and again excellent nails :) i love your patterns on nails :) make more and more :) your work is the best :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Frumoase! Le-as purta la un party glam! Zi de zi, nu pentru ca nu-mi permite job-ul :)

    http://missingpieceofmypuzzle.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  16. Superba!
    Eu as purta-o, categoric DA. :))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  17. Uauuu!!! Arata super!! Pentru o ocazie speciala ar fi perfecte ;)) Cred ca te-ai chinuit putin sa le dai jos :-s

    RăspundețiȘtergere
  18. Cat de frumos e sclipiciuuuul! Eu sunt fana sclipi:))

    RăspundețiȘtergere
  19. Daaa, normal ca as umbla cu asa unghiute :) imi place sclipiciul

    RăspundețiȘtergere
  20. Gabriela Streche23 februarie 2013, 21:39

    Nu stiu daca e din cauza ca ti-a iesit perfect manichiura sau pentru ca sunt fan pink floyd insa la melodia asta m-am gandit. O iubesc, ca si tine :)

    RăspundețiȘtergere
  21. De ce mai? Mie mi se pare foarte faina ;) Maine ma pun pe cautat oje argintii :*

    RăspundețiȘtergere
  22. Deci sunt moratale!!! Oja aia ieftina e frumoasa rau, n-am auzit de ea pana acum, insa a facut ca unghiutele tale sa sclipeasca foarte frumos.

    Nicola http://foxxynico.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  23. omg i love it!! <3

    Thanks for following me! I followed you back!:)

    http://fantasyfashioned.blogspot.de/
    xx ♥

    RăspundețiȘtergere
  24. Superba ❤ ador sclipiciul asta, bine in general iubesc sclipiciul 😍

    RăspundețiȘtergere
  25. Si mie imi place dar parca manichiura asta e prea stralucitooare pentru a fi purtata zi de zi, poate la o ocazie speciala :D

    RăspundețiȘtergere
  26. Multumesc mult, aceeasi parere o am si eu :*

    RăspundețiȘtergere
  27. :D Multumesc mult, ma bucur ca iti place!

    RăspundețiȘtergere
  28. :D Si eu sunt mare amatoare de sclipici dar parca astea le-as purta mai degraba la o ocazie, asa de zi cu zi parca e cam mult... Pup!

    RăspundețiȘtergere
  29. Multumesc mult! Am vazut si unghiutele tale ♥ Pup!

    RăspundețiȘtergere
  30. :D Multumesc mult, nu-i asa ca e superb sclipiciul? :D

    RăspundețiȘtergere
  31. :D Da, buna idee! Multumesc mult! :*

    RăspundețiȘtergere
  32. Ma bucur ca iti plac. In general eu ma feresc de sclipi dar pe unghii fac exceptie :))

    RăspundețiȘtergere
  33. :D Eu fug cat pot de sclipici dar cand vine vorba de unghii e alta poveste :))

    RăspundețiȘtergere
  34. Multumesc, zi de zi nici eu nu le-as purta, dar da, sunt numai bune pentru o ocazie :) :*

    RăspundețiȘtergere
  35. :D Multumesc mult draga mea! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  36. Te creeed :X Sclipiciul e preferatul meu pe unghiute :D

    RăspundețiȘtergere
  37. :D Multumesc draga mea, ma bucur ca iti place! :*

    RăspundețiȘtergere
  38. Ma bucur mult de tot! Chiar ma intrebam daca mai sunt fani Pink Floyd printre cititori :)

    RăspundețiȘtergere
  39. :D Multumesc mult, sper sa gasesti oje pe placul tau! :*

    RăspundețiȘtergere
  40. Multumesc, daa, si mie imi e draga oja aia. :*

    RăspundețiȘtergere
  41. Multumesc mult draga mea, si eu sunt mare fana sclipirici! :*

    RăspundețiȘtergere
  42. CrisLitlleCorner24 februarie 2013, 11:16

    Foarte frumoase ungiutele sclipicioase ♥

    RăspundețiȘtergere
  43. Superbe! M-a dus cu gandul la diamante din prima!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  44. Multumesc mult, ma bucur ca au fost in tema :D Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  45. unghiile tale stralucesc mai tare decat diamantele :D:) hihi :D:* pup

    RăspundețiȘtergere
  46. Mie imi plac si-as avea curaj sa mi le fac asa ;))

    RăspundețiȘtergere
  47. :D Multumesc mult draga mea! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  48. Gabriela Streche25 februarie 2013, 11:57

    Da, da, iubesc Pink Floyd. Abia astept concertul lui Roger Waters din August. Ti-ai luat bilet?

    RăspundețiȘtergere
  49. Cat de frumoase sunt, si le-as purta, ofc :X

    Pup

    shoeper-women.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  50. cand am vazut manichiura si eu m-am gandit la Diamonds, dar la Rihanna :)
    imi place tare mult , cu siguranta as purta-o :)

    RăspundețiȘtergere
  51. Multumesc mult draga mea, ma bucur ca iti plac! :*

    RăspundețiȘtergere
  52. :D Multumesc mult de tot, ma bucur ca iti place!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...