miercuri, 8 ianuarie 2014

Zoya Rocky & some bling

Da, iar sclipici. Sper ca nu v-am plictisit cu manichiurile mele orbitoare, promit ca urmatoarea va fi mai cuminte :D Protagonistele de astazi sunt frumoasa Zoya Rocky si stralucitoarea China Glaze Bells will be blinging. Nu eram convinsa ca se vor potrivi dar pana la urma am ajuns la concluzia ca arata foarte bine impreuna. Sper sa va placa si voua! Ah, sper ca ati observat ca mi-am scurtat unghiile, nu? Parca mi plac mai mult asa :D


Pentru inceput trebuie neaparat sa va scriu cateva cuvinte despre Zoya Rocky. Am dezvoltat in ultima perioada o adevarata pasiune pentru ojele albastre iar aceasta este cu siguranta una demna de adaugat la colectie. Se aplica extrem de bine pentru o nuanta pastel si este complet opaca din 2 straturi. Ca sa nu mai zic ca are si un luciu tare frumos. Ojele Zoya chiar mi-au ajuns la inima si daca n-ar fi atat de scumpe cred ca mi-as cumpara colectii intregi fara pic de regret :))



Gradientul de pe varfuri l-am realizat dupa cum spuneam mai devreme cu China Glaze Bells will be blinging. Bomba asta cu sclipici albastru, argintiu si auriu plus sclipici fire holografic face parte din colectia Happy Holiglaze si arata fara nici un dubiu festiv. Particulele sunt extrem de dense, nu e nevoie sa reveniti cu pensula. S-a aplicat destul de usor si mi-e teama ca vou avea ceva de munca cand ma voi hotari sa o sterg :D


Puteti comanda ambele oje de la Beauty In The Bottle.


V-am pupat!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...