joi, 3 aprilie 2014

Glossy or matte?

 Salutare!
In ultima vreme am preferat sa-mi fac manichiuri cat mai simple de aici si lipsa postarilor de pe blog. Cu toate astea astazi nu pot sa ma abtin sa va arat o combinatie de care m-am indragostit. Imi doream de multa vreme un top coat matifiant iar propunerea de a-l testa pe cel de la Golden Rose a picat la fix. L-am pus nerabdatoare la treaba si am ramas impresionata de rezultat. De abia astept sa-l mai incerc si in alte combinatii, acum o sa va arat peste ce l-am aplicat astazi: Golden Rose Rich Color 32, o nuanta superba de violet. Ce rau imi pare ca am neglijat-o in ultima vreme...


Ce spuneti, nu-i asa ca acest top coat poate schimba total aspectul unei oje? Efectul se vede imediat dupa ce se usuca si pot sa spun ca asta se intampla destul de repede. Sunt curioasa, voi preferati varianta lucioasa sau pe cea mata?



Pupici!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...