luni, 11 februarie 2013

Seventeen Love

Neata! Va doresc o saptamana minunata si sper ca aveti parte de o zi de luni frumoasa si linistita, fara prea mult de lucru. Eu m-am hotarat sa incep saptamana in forta cu o postare frumoasa. E vorba despre o oja care mi-a devenit nespus de draga dar pe care am evitat sa v-o prezint pana acum pentru ca unghiutele mele scurte nu-i faceau dreptate. Saptamana trecuta m-am decis intr-un final sa o port si iata cum arata minunatia!





Daca n-o stiti sau n-o aveti inca si v-am starnit curiozitatea este vorba despre Seventeen #539, un lac multichrome exact pe gustul meu. Multitudinea de reflexii si sclipiri o face sa para magica in lumina soarelui. Cum se intampla in general in cazul acestor oje magice ( un exemplu bun ar fi Fantasy Fire de la Max Factor) formula este putin sheer si aveti nevoie cam de 3 straturi pentru o acoperire buna. Eu am aplicat-o peste o baza neagra si mi se pare varianta cea mai buna. In rest s-a aplicat frumos, uniform si s-a uscat intr-un timp decent. N-am apucat sa-i testez rezistenta dar la cat e de frumoasa zau daca mai conteaza, as fi in stare s-o aplic in fiecare zi :)))




Ei bine, voi ce ziceti, da sau ba? Ati purta propunerea mea de azi?

67 de comentarii :

  1. Seamănă cu ce port eu acum pe unghii (Moyra 99) :)) Sunt greu de pozat ojele astea, în realitate sunt mult mai frumoase.. Și da, normal că aș purta-o :*

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte frumoasa!as purta-o cu siguranta:)

    RăspundețiȘtergere
  3. intradevar este superba <3

    RăspundețiȘtergere
  4. Este superba culoarea!!!! Cum le gasesti? M-am uitat si eu peste culorile 17 si nu mi-a sarit nimic in ochi :-(

    RăspundețiȘtergere
  5. Este superba, o am si eu, dar se aplica greu :(

    RăspundețiȘtergere
  6. Vaaai!!! trebuie sa am oja asta!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. This is stunning!
    Beautiful pictures <3

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu o port astazi!
    Este pur si simplu DIVINA!

    Iti multumesc si pe aceasta cale. ;))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  9. wow gorgeous polish! Love it!
    ~Nailz Craze~

    RăspundețiȘtergere
  10. Este splendida aceasta nuanta. Si eu o detin. Te surprinde ori de cate ori, te uiti la unghii.

    RăspundețiȘtergere
  11. intr-adevar are un efect splendid :D

    RăspundețiȘtergere
  12. Chiar e incredibil de frumoasa oja asta ^^

    RăspundețiȘtergere
  13. Poze bestiale - check

    Oja super misto - check =)))

    Da, as purta propunerea ta de astazi, e foarte frumoasa oja :X

    RăspundețiȘtergere
  14. Wowowowowow :X ce oja!! E superbaaaaa!!

    RăspundețiȘtergere
  15. Oooooooo....arata minunat :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Oh wow, that duochrome is so amazing! If we had that brand here I'd scoop it up right away!

    RăspundețiȘtergere
  17. Este deosebit de frumoasa! Hmm...n-am nicio oja Seventeen. :D

    RăspundețiȘtergere
  18. Chiar frumoasa e :x Maine o sa trec si eu pe la B&B, am vazut ca au un stand recent Seventeen, sa vad daca imi iau vreo frumusete :x

    RăspundețiȘtergere
  19. Superba! Seamana cu a mea de la Accessorize dar cred ca asta e ceva mai mov.

    RăspundețiȘtergere
  20. Daaa, ai dreptate, din ce am vazut in poze seamana putin, mi-o doresc si pe aia :D Pup!

    RăspundețiȘtergere
  21. Multumesc....mm, depinde, sunt o multime de oje frumoase la 17, cred ca e in functie si de cum aprovizioneaza astia...eu le-am gasit din intamplare, ma uitam pierduta in raft si le-am zarit :))

    RăspundețiȘtergere
  22. :( Oare de ce, eu ma impac destul de bine...dar asa peste o baza.

    RăspundețiȘtergere
  23. :D Sa stii ca e mai frumoasa in realitate :)))

    RăspundețiȘtergere
  24. Ce ma bucur ca iti place! Te pupicesc!

    RăspundețiȘtergere
  25. :D Si e si mai frumoasa in realitate :)))

    RăspundețiȘtergere
  26. Daa, de cum am vazut-o am simtit ca trebuie sa fie a mea :)))

    RăspundețiȘtergere
  27. I'm glad you like it, indeed, too bad it's not available world wide, as far as I know this is a Greek brand.

    RăspundețiȘtergere
  28. Nici eu n-am foarte multe, dar le-am ales pe spranceana :))))

    RăspundețiȘtergere
  29. :D Sa ne arati daca gasesti cv frumos...eu una sunt foarte multumita de ele numai ca prefer sa ma axez pe altele mai ieftine:))

    RăspundețiȘtergere
  30. Multumesc...da parca seamana...totusi asta are mai putine reflexe verzui, oricum cine stie, in poze nu ies niciodata exact :)))

    RăspundețiȘtergere
  31. E superbă! Cred că e una din cele mai faine oje pe care le-am văzut până acum! Să ai o săptămână faină as well!

    RăspundețiȘtergere
  32. E foarte, foarte frumoasa. Si unghiile tale sunt perfecte.

    RăspundețiȘtergere
  33. :) E superba, ma bucur ca iti place! :*

    RăspundețiȘtergere
  34. Such an awesome nail polish! And I fell in love with your blog btw, you have a new follower ;)

    RăspundețiȘtergere
  35. Oja asta e pur si simplu.. nici nu gasesc cuvantul potrivit :)). Mie mi se pare ca seamana cu o nebulosa :D.
    Ai incercat sa aplici un strat peste alta oja? Cum se vede :D ?

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...