marți, 17 septembrie 2013

Pierre Rene Top Flex 265

Salutare!
Astazi o sa va prezint o oja nou venita in colectia mea - Pierre Rene Top Flex 265. Lacurile Pierre Rene sunt noi pe piata din Romania si le gasiti pe magiq.ro intr-o varietate de nuante si texturi la preturi intre 18 - 19 lei.
Vremea insorita din ultimele 2 zile mi s-a parut ocazia perfecta sa scot la plimbare nuanta aceasta calda. Va informez ca in pozele mele pare putin mai rosiatica, aruncati un ochi pe site la imaginea de prezentare, realitatea e undeva la mijloc :)

 


Sper ca se observa in poze ca oja are un sidef subtil si spre bucuria mea e vizibil si pe unghii nu doar in sticla. Imi place ca ii da o nota aparte, mie mi se pare ca seamana cu serbetul de piersici. :D
E destul de pigmentata, am avut nevoie de doua straturi pentru o acoperire buna. Pensula e marisoara lucru care mie imi place mult, m-am descurcat bine cu ea. S-a uscat complet cam in 10 minute si dupa aceea n-am mai avut probleme, a ramas cu un luciu foarte frumos. Nu am aplicat top coat. Sper sa fie si rezistenta, de ieri pana azi s-a comportat bine.


Sticluta e tare dragalasa, in forma de romb, ceva nou pentru mine. Mi-a placut mult ca se inchide bine, cu un click, asa pot sa fiu mereu sigura ca nu risc sa se usuce sau sa curga pe undeva.




 Astept sa-mi spuneti parerea voastra si daca am omis sa precizez ceva nu ezitati sa ma intrebati!
Kisses!

19 comentarii :

  1. E pentru prima data cand aud de firma aceasta, dar imi place ceea ce vad :D Culoarea e tare frumosa si sa stii ca mi se pare potrivita si pentru toamana :) :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Wow, ce cremoasa pare :X la tine toate comentariile mele incep cu wow :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Arata excelent.

    Imi place. :D
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Si mie imi e draga culoarea, ma bucur ca iti place!

    RăspundețiȘtergere
  5. Da, cred ca ai dreptate, merge bine si toamna, nu e chiar pastel. Si eu am auzit recent de firma asta dar m-a impresionat placut.

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc mult draga mea, da, e cremoasa, ai intuit bine! :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Ador culoarea asta si as purta-o non-stop. S-a mai alaturat un site pe care sa-l urmarim mereu :)) Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce culoare drăguță ! Aș încerca-o ! ^_^

    RăspundețiȘtergere
  9. e o nuanta deosebita, nu am nici macar una care sa semene macar un pic cu ea :))

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...