vineri, 18 mai 2012

NOTD: inspired by Stone Cold

Aproape de fiecare data cand ies prin magazine, imi e imposibil sa nu ma uit si dupa cateva oje. De data asta   am fost inspirata de aceasta oja Golden Rose , nr. 68, care mi-a amintit de colectia China Glaze Hunger Games, mai precis de oja Stone Cold. Da, stiu, nu are acel finish mat, dar cu un top coat matifiant cred ca s-ar asemana foarte mult.  Ca sa  ofer mai mult dinamism am optat sa colorez varfurile cu oja  Vip Silver de la Astor. Va las cu imagini:

  





 Bye! See u next time!

4 comentarii :

  1. such a great blog honey!!! ;D
    xoxo

    RăspundețiȘtergere
  2. Seamana nitel cu un top coat matifiant. Dar Stone Cold are mai multe particule gri, parca :D.
    Oricum, ft faina!

    RăspundețiȘtergere
  3. Intr-adevar cred ca are mai multe particule si e putintel mai inchisa Stone Cold. Si sunt sigura ca se aplica mult mai bine :))) Eu am avut mult de furca cu asta.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...