sâmbătă, 26 mai 2012

Testez crema Normaderm cu Lauren's Caffe

     Saptamana trecuta am avut marea bucurie  sa castig  crema Normaderm anti-imperfectiuni pe blogul lui Lauren si tin pe aceasta cale sa-i multumesc pentru oportunitate.  Joi seara s-au afisat castigatoarele iar sambata dimineata crema deja era in mainilile mele: n-are rost sa va mai spun cat am fost de incantata.
     Eram chiar curioasa de aceasta crema, mai ales fiindca de cand ma stiu ma confrunt cu problemele unui ten gras, sensibil si cu tendinta acneica. Si de ce sa nu recunosc m-am saturat sa arunc banii pe produse ce promit o multime de lucruri dar nu au nici un efect.
     Dupa o saptamana de utilizare pot sa spun ca sunt multumita de aceasta crema. In primul rand trebuie sa precizez ca nu mi-a provocat nici un fel de iritatii sau orice alt fel de reactii negative. In ceea ce priveste rezultatele cred ca e un timp relativ scurt ca sa ma pronunt dar am observat o uniformizare a tenului, o oarecare iluminare si reducere a rosetii.
    Imi place ca nu este grasa, se absoarbe foarte repede in piele si are un parfum subtil natural. Mi-ar fi placut ca de pe lista ingredientelor sa lipseasca mult criticatul alcool, care este totusi un iritant. Oricum - v-am zis -crema nu mi-a creat nicio neplacere si per ansamblu sunt multumita de ea. Probabil ca pe viitor o voi cumpara si eu.

    Cam atat pentru astazi! Hugs and kisses!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...