duminică, 20 mai 2012

2 nail polishes one MUST really have *Rimmel Lycra Pro*

Am ales astazi sa va vorbesc despre aceste 2 oje pentru ca se numara printre preferatele mele pentru vara. Sunt doua nuante vesele, calde dar in acelasi timp indraznete. Dar pe langa culorile frumoase, ceea ce ma atrage cel mai mult la aceasta oja este textura ei, usurinta cu care se aplica datorita pensulei late si mai ales faptul ca se usuca foarte repede. Are un luciu foarte frumos fara a mai fi nevoie de un top coat. In privinta rezistentei as putea spune ca e destul de buna, oja nu sare, dar depinde de activitatile fiecareia., oricum eu sunt multumita si la acest capitol.

Swatch-uri de la nunta 312 Ultra Violet:





                                               Swatch-uri cu nuanta 313 Cocktail Passion



Am incercat sa va ofer o parere obiectiva despre aceste oje iar din puctul meu de vedere nu le gasesc niciun defect - dar, repet - e doar parerea mea.
  Nu ma pot hotari care din aceste 2 nuante imi place cel mai mult :)), dar va invit pe voi sa-mi spuneti pe care o preferati!

2 comentarii :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...