joi, 31 mai 2012

NOTD:Summer vibe - gradient nails



M-am hotarat sa va prezint astazi o manichiura mai indrazneata, destul de simplu de realizat dar de efect. Este vorba despre mult apreciata manichiura gradient, iar eu am ales pentru a mea 2 culori calde, intense, de vara - galben si un portocaliu /corai absolut minunat de la Farmec . Galbenul este de la Gabrini si sincer l-am cumparat mai mult pentru ca aveam nevoie de culoare - calitatea lasa de dorit. 
In rest prea multe nu sunt de zis, am folosit tehnica buretelului despre care s-a tot vorbit in blogosfera incat nu cred ca ar avea rost sa mai intru si eu in detalii. Esential este sa va inarmati cu putintica rabdare. Va las mai bine cu imagini.







 In privinta acestei manichiuri imaginatia este singura limita, puteti combina orice culori va trec prin minte, si de asemenea nu e neaparat sa va limitati la 2 culori, puteti incerca chiar mai multe.


Ma bucur ca ati fost alaturi de mine si astazi si va indemn sa imi fiti alaturi si pe pagina de Facebook .
Pe data viitoare.

8 comentarii :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...