sâmbătă, 23 iunie 2012

Ivatherm - jurnalul unei noi iubiri

   Iata ca a trecut deja o saptamana de cand eu si verisoara alias partenera mea de campanie ne bucuram de produsele Ivatherm. Am avut timp suficient sa ne familiarizam cu ele, sa le folosim cu succes si mai ales - sa ne indragostim de ele. Mi-a facut deosebita placere cand am auzit-o pe verisoara mea spunandu-mi ca ii plac foarte mult produsele si ca e foarte multumita de cum arata tenul ei dimineata de cand foloseste crema hidratanta Aquafil Light si Lotiunea micelara. Bineinteles si apa termala a fost in centrul atentiei. Urmeaza sa va pregatesc impreuna cu ea un review mult mai detaliat asupra lor.




 In ceea ce ma priveste, pot sa spun ca fondul de ten Joviale este pentru mine descoperirea anului. Ma tenta de ceva vreme acest fond de ten, dar sincer nu credeam ca ma va multumi atat de mult. De abia astept sa va vorbesc mai pe larg despre el si il recomand cu drag, mi se pare incredibil de adaptabil oricarui tip de ten. Alaturi de fond de ten, am ales si Crema petru ten gras cu tendinta acneica , care desi nu mi se pare ca face minuni, este in schimb de o consistenta foarte usoara, ideala pentru vara, usor matifianta si o baza excelenta pentru machiaj, cel putin in cazul meu.



Concluzia e simpla, ne plac produsele Ivatherm alese spre testare si in mod clar ni s-a deschis apetitul pentru a incerca si altele. Voua va plac produsele Ivatherm? Ce anume va tenteaza?

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...