sâmbătă, 2 iunie 2012

Experimente: cum sa obtii o oja cu totul noua dintr-un fard + Bonus pictures

 Tot explorand internetul am dat la un moment dat peste aceasta idee nastrusnica de a transforma fardurile pulbere intr-un lac de unghii. Si mi-am zis ca trebuie neaparat sa incerc. Asadar, astazi mi-am luat inima-n dinti si am purces la fapte.
                            

Zis si facut.
 Aveti nevoie de: una bucata fard - preferabil intr-o nuanta cat mai originala, sau de ce nu, un fard pe care stiti ca probabil nu-l veti folosi prea curand, un lac de unghii transparent si un recipent unde sa formati amestecul (+ o scobitoare cu care sa mixati). N-am mai pozat. Oricum - cu un search pe nenea Google obtineti toate informatiile necesare.

Ce trebuie sa faceti: - razuiti cam o lingurita de fard in recipientul vostru (daca e vorba de un pigment cu atat mai simplu), de preferinta cu o pensula ca pulberea sa fie cat mai fina si adaugati apoi vreo 10 picaturi de lac. Amestecati bine bine cu scobitoarea si Voila!, aveti o nuanta nou nouta sa va colorati unghiile. Aplicati-o cat puteti de repede pentru ca se va usca si se va intinde mult mai anevoios.


 Eu am folosit un fard de la The Body Shop, in nuanta 03 jade si un lac de unghii de la Flormar. Data viitoare
planuiesc sa experimentez cu fardurile din paleta cu 100 de culori de la Elf - o dezamagire pentru mine, dar poate o revelatie aplicata pe unghii :))
Buuun! Cam asta a fost tot. V-a placut? Sper ca v-a placut! :)))

 Si dupa cum v-am promis din titlu urmeaza pozele bonus. Manichiura pe care i-am facut-o astazi unei bune prietene. Am folosit la alegerea ei o baza de la Lady's intr-o nuanta superba de ROZ (408 - Light Pink) si mult iubita mea Tease-y Does It de la OPI.  Isn't it sweet?


                     See u next time!

10 comentarii :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...