miercuri, 24 octombrie 2012

Max Factor - Meteorite

Buna dragilor! Daca ma urmariti pe facebook stiti deja ca astazi mi-am taiat unghiutele scurte :D Era necesara aceasta schimbare dar sunt foarte multumita de noua forma si de abia astept sa incerc cat mai multe manichiuri. Am fost harnica totusi si inainte de asta am pregatit cateva swatch-uri mai speciale pe care urmeaza sa le postez saptamana asta. De abia astept. In seara asta m-am hotarat sa va arat oja pe care o port azi si am mai purtat-o si saptamana trecuta pentru ca imi place mult, mult de tot. E vorba de nuanta Metorite de la Max Factor.

Hello my dear friends! If you are a follower on facebook then you already know that my nails are shorter from now on :D It was a necessary change but i am happy with this shape and I can't wait to try new manicures. I was considerate though and I've prepared some special swatches that I'm about to post this week. I cannot wait! Tonight i will show you today's nails. I am wearing a polish that i've worn last week also and i must say, i like it a lot. It's Max Factors' Meteorite.


Imi e foarte draga oja asta, e o nuanta metalica greu de definit si mi se pare ca se potriveste foarte bine cu sezonul asta. Imi place la nebunie cum straluceste. Oja se aplica frumos, in poze o vedeti in 2 straturi. Imi place ca se usuca foarte repede, pentru mine asta e un mare plus :) Nu este foarte rezistenta, a doua zi incepe sa se stearga la varfuri dar daca folositi un top coat bun puteti prelungi aceasta perioada.

I love this polish, it's a hard to describe mettalic shade and i think it is so appropriate for this season. I like the shimmering effect a lot. The formula is nice, in these pictures it's applied in two coats. It dries very fast and that's a biig plus for me. It's not that long lasting, after a day the tips start to shade away but you can make it last longer by applying a top coat.



Observati vreun intrus in poza? ;;)

Can you see the intruder? :)))



O seara frumoasa va doresc! Pe maine! Si nu ezitati sa-mi scrieti daca va place si voua aceasta oja! Imi face mare placere sa va citesc comentariile!

I wish you all a great evening! Don't hesitate to leave me your thoughts if you like my post! I love reading your comments!

29 de comentarii :

  1. Hahah, matzisoru' vrea si el bagat in seama :P
    Imi place mult nuanta ojei, de fapt tot ce este albastru, mie imi place :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Si ce nasuc frumos rasare! :)))
    Faina oja, e o nuanta deosebita. Si cum sclipocestee...your preciousss! :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Just WOW!:X:X:X Iar pisilinu' de pe fundal e genial!:X

    RăspundețiȘtergere
  4. Hehe, ce privire periculoasa are intrusul :)
    Mie imi plac si la aceasta lungime unghiile tale, oricum ele au o forma alungita. Si e superba "Meteorite"! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place, arata foarte bine pe unghiute si cred ca merg niste modele faine cu oja asta!

    RăspundețiȘtergere
  6. foarte frumoasa culoare <3 si unghiutele la fel <3

    RăspundețiȘtergere
  7. culoarea e intr-adevar superba ♥. Mie imi plac unghiutele tale si asa scurte ( care apropo nu sunt foarte scurte :D )
    Iar intrusul are ochi adorabili :d

    RăspundețiȘtergere
  8. intrusul este adorabil :X
    Imi place oja extrem de mult. Ojele metalice sunt preferatele mele :D

    RăspundețiȘtergere
  9. Mie imi plac toate manichiurile tale. Ai si niste unghii foarte frumoase. Mi-ar placea sa scrii niste articole despre ingrijirea unghiilor, sa faci niste tutoriale despre curatare, pilire, despre cum faci sa aplici oja asa frumos, stii tu, treburi din astea, mici secrete si ponturi :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Unghiutele tale scurte arata minunat, mai ales cu aceasta oja superba!

    RăspundețiȘtergere
  11. Superba oja, iar poza cu intrusul....excelenta. ;))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  12. http://oanaspuzzle.blogspot.ro25 octombrie 2012 la 20:13

    Acum mă duc şi eu după oja mov :D Întrebare întrebătoare: ce aparat foto foloseşti? Îmi plac la nebunie pozele tale.

    RăspundețiȘtergere
  13. Multumesc frumos, ma bucur ca iti place!

    RăspundețiȘtergere
  14. Multumesc, si din partea pisilinului :)) :*

    RăspundețiȘtergere
  15. Da, el e serios mereu :)) Multumesc frumos!

    RăspundețiȘtergere
  16. Multumesc! :* Si eu ma tot gandesc la modele de cand am primit-o :D

    RăspundețiȘtergere
  17. Ma bucur ca iti place! Multumim mult, si eu si intrusul :))

    RăspundețiȘtergere
  18. Multumesc din suflet. Sa stii ca m-am gandit la lucrul asta si probabil pe viitor voi face si o astfel de postare. :*

    RăspundețiȘtergere
  19. Ma bucur ca iti place de motanelul serios :)) Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  20. :D E bine ca ti-am dat idei :)) Folosesc un Sony A200, ma bucur ca iti pac pozele!

    RăspundețiȘtergere
  21. Si eu mi-am taiat unghiile scurte, scurte. Tare frumoasa oja.

    RăspundețiȘtergere
  22. Ce frumoasa e si asta! Intrusul a venit sa faca "miau" la poza? :))

    Apropo...mai ai multe oje frumoase? :))

    RăspundețiȘtergere
  23. Pe masura ce ma obisnuiesc cu ele imi plac din ce in ce mai mult scurte, unghiile scurte au clar farmecul lor. Ma bucur ca iti place oja :D

    RăspundețiȘtergere
  24. Daa, intrusul e tare curios :)) Sa stii ca mai am oje, planuiesc sa va mai arat acusi cateva :D

    RăspundețiȘtergere
  25. Miauuu, e frumoasa foc oja! Si imi plac si unghiile mult!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...