duminică, 9 iunie 2013

Confetti Fun

Long time no see...
A trecut mai bine de o saptamana de cand n-am mai postat aici pe blog dar astazi mi-am facut curaj.
Nu de alta dar simt ca pe masura ce trece timpul imi gasesc din ce in ce mai greu cuvintele si inspiratia iar eu chiar nu mi-as dori sa abandonez acest mic univers colorat :D
Am sarit peste favoritele lunii si vreo doua colaborari dar sper sa recuperez pe parcurs. Nici oje n-am cumparat prea multe insa chiar cumintica n-am fost si am pus mana pe primele mele oje Nicole by O.P.I. Una v-o prezint in manichiura de astazi, una v-am aratat-o deja intr-o manichiura postata pe Facebook. Ca de obicei nu va tin prea mult de vorba, o sa va las cu manichiura. Sper sa va placa!




Timpul nu-mi permite sa va "tratez" cu manichiuri prea elaborate deocamdata dar eu stiu ca va plac si voua gradientele cu sclipici: simplu de realizat dar de un maxim efect. M-am indragostit iremediabil de Confetti Fun ( face parte din colectia Selena Gomez), mi se pare ideala pentru acest tip de manichiura. Oja de baza e Osmium de la Spa Ritual, o nuanta geniala din punctul meu de vedere.
 


Iata si cele doua oje alese de mine: Confetti Fun si Still Into Pink. Eu le-am achizitionat de pe 1001cosmetice.ro, va recomand cu caldura acest magazin, am fost multumita de fiecare data. La mine in oras nu am acces la o gama variata de produse de aceea prefer de cele mai multe ori sa comand on-line.


Still into pink am folosit-o aici impreuna cu Black Tie Optional de la Hard Candy. Nuanta e superba, perfecta pentru vara dar am avut mari probleme cu aplicarea. :( Oja are un finish mat insa eu am aplicat un strat de Seche Vite.


Sper ca v-au placut unghiutele de azi, v-am pupat!


45 de comentarii :

  1. Lacurile cu sclipici is preferatele mele <3 ..imi plac toate modelele, dar ceea cu negru my favorite :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Prima combinatie imi place cel mai mult, ador glitterul :)
    xo

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumoase combinatii . Prima imi place extrem de mult dar nici a doua nu e mai prejos :) Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  4. Dumitrascu Florentina9 iunie 2013 la 16:19

    sclipiciul este criminal

    RăspundețiȘtergere
  5. No stai un pic, acuma mi-e greu sa spun care manichiura imi place mai mult! Sunt atat de superbe amandoua, nu nu...gata, imi place mai mult cea cu roz :X:X

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce bine arata ambele. Dar prima este preferata mea!

    RăspundețiȘtergere
  7. Annie's Beauty Blog9 iunie 2013 la 18:46

    sunt superbe toate:x

    http://aaannniiieee.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  8. sunt de vis ojele, si manichiura este perfecta! :*

    RăspundețiȘtergere
  9. Andra Katerina9 iunie 2013 la 19:01

    prea prea prea frumoasa manichiura!!!!!! (prima) <3

    RăspundețiȘtergere
  10. Ambele oje sunt superbe! :X

    RăspundețiȘtergere
  11. Alexandra Teru9 iunie 2013 la 19:38

    Vai, oja cu sclipici e minunata :D. Si eu am vazut-o in DM si m-am uitat ceva timp la ea, dar nu mi-am facut curaj sa dau atatia bani pe o oja :D. Momentan.
    Sa le folosesti cu placere :*!

    RăspundețiȘtergere
  12. imi era dor de tine! Ai revenit in forta, manichiura de azxi e superba, iar ultima poza cu efect e "to die for!". SUperbe ca intotdeauna :D

    RăspundețiȘtergere
  13. Cel mai mult imi place varianta neagra. Cred ca mi-o fac si eu maine, o pun pe blog si link back to you. :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Such a lovely glitter party look! love it :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Manichiura roz este divina! :-*

    RăspundețiȘtergere
  16. B-Andreia Daniela10 iunie 2013 la 10:45

    CAT de fain se vede <3

    RăspundețiȘtergere
  17. Minunate unghiutele tale. Minnateeeeeeee. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  18. Superbe sunt unghiutele tale! Atat ca forma, cat si ca manichiura! Acum imi face pofta sa-mi pictez unghiutele si sunt pe fuga. :))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  19. Party on your nails, party on your nails :) Whoop! Whoop! :D Bestiala manichiura in care ai folosit oja neagra ca baza (a nu se intelege ca nu-mi place si cea roz :D), acum am chef si eu de un model cu oja neagra :D :*

    RăspundețiȘtergere
  20. Ce bine arata peste negru :x

    RăspundețiȘtergere
  21. Ce interesanta este oja neagra de la Spa Ritual in combinatie cu aceasta de la Nicole by OPI. Manichiura este ca de fiecare data, SUPERBA!

    RăspundețiȘtergere
  22. Ce frumoase suuuunt! Wow! Nu am cuvinte!

    RăspundețiȘtergere
  23. sunt superbe , si eu am dat peste ojele astea, dar nu stiam ca sa fac sa-mi iau sau nu :)
    In manichiurile de genul asta pe care le faci , folosesti buretelul sau pur si simplu pensula ojei si faci trecerea treptata. Arata senzational .
    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  24. Gabriela Streche14 iunie 2013 la 17:16

    Pai cum te gandesti sa ne lasi asa fara inspiratie de manichiuri? :( Nuuu!! Uite ce frumuseti iti ies, sclipicioasele sunt minunate.

    RăspundețiȘtergere
  25. Maria Dumitrescu15 iunie 2013 la 12:41

    sunt superbeee <3

    RăspundețiȘtergere
  26. Multumesc mult, nu va las fara inspiratie :D

    RăspundețiȘtergere
  27. Multumesc mult, cea confetti zic eu ca merita toti banii! Ma folosesc doar de pensula si fac trecerea treptat cum ai zis si tu. Cu putin exercitiu iese garantat, cheia e cat iei pe pensula :D

    RăspundețiȘtergere
  28. Ma bucur mult ca iti place manichiura! Oja de la Spa Ritual nu e tocmai neagra desi asa pare la prima vedere, are culoarea cernelii :D

    RăspundețiȘtergere
  29. A little party never killed nobody :))) Multumesc frumos, si mie imi place mult aceeasi combinatie. Oja de la SpaR nu e chiar neagra, are culoarea cernelii :D

    RăspundețiȘtergere
  30. Sclipicioasa asta e perfectaaaaa :X

    RăspundețiȘtergere
  31. Asa zic si eu! :D Ma bucur ca iti place!

    RăspundețiȘtergere
  32. Unde ai gasit Osmium? Il caut de cateva luni bune si niciun magazin nu il are pe stoc...

    RăspundețiȘtergere
  33. Aici - http://www.zenit.ro/produse/843-lac-de-unghii-osmium.html

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...