miercuri, 26 iunie 2013

The polishes challenge: Cool

Salutare!
N-am pregatit nimic special pentru colaborarea aceasta dar nici nu m-am putut abtine sa va arat noua mea oja Sand Style de la P2, mai ales ca se incadra perfect in tema de astazi :D Va las cu pozele:





N-aveti idee de cand visam sa incerc ojele astea si iata ca intr-un final mi s-a indeplinit dorinta.  Nuanta pe care v-o prezint astazi este 050 confidential. Mi-a iesit o idee mai albastra si mult mai deschisa in poze decat in realitate si-mi pare rau ca particulele de diferite culori nu sunt atat de evidente. Din pacate astazi n-am avut deloc parte de soare :(
Mi-a placut la nebunie cum s-a aplicat, 2 straturi au fost suficiente si s-a uscat repejor. Presimt ca o sa stea mult pe unghiute si ca o sa am ceva batai de cap cand o s-o sterg :D Nu-i nimic, merita tot efortul!


Iata si celelalte participante la colaborare:


V-am pupat!

39 de comentarii :

  1. mie dor de P2 a meeeeaaa <3 ce frumos poate sa arate <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Blogul Pandorei26 iunie 2013 la 22:09

    Arata minunat oja pe unghiute. Sincera sa fiu in sticluta nu spunea atta de multe.


    Pupici,
    Maria:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Doamne, cat de bine arataaaa <3 ! E o oja deosebita! Sa o folosesti cu placere :*!

    RăspundețiȘtergere
  4. Wow superba :* se vede atat de frumos

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place foarte mult sa admir ojele de genul, e absolut superba, dar pe mine ma inspaimanta felul in care se simte atunci cand atingi unghia :)) Hmmm...poate totusi o da incerc si eu una :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Este divina, magica si de vis. :D
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. am ajuns la tine din Bloglovin'. Cand primesc mailul ma uita mai intai la poze, iar printre pozele din mailul de astazi, cand le-am vazut pe ale tale, mi-am zis "eu cunosc unghiutele acestea". Cred ca daca ne-am intalni si ti-as vedea unghiutele :d te-as recunoaste.
    ce sa zic, oja arata fantastic, imi pare asa rau ca nu se gasesc la noi. Poate totusi DM-ul face un efort si o sa le aduca si la noi :D

    RăspundețiȘtergere
  8. OMG, arata genial! Ge-ni-al! <3 e superba.
    Gata, ca nu ma mai opresc. :))
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  9. Mai are rost sa spun si eu ca este superba oja ? Bine, o spun. Este absolut superba, pe unghii. Poate daca as vedea la altcineva nu mi s-ar parea asa frumoasa. Insa unghiile tale si pozele impecabile pe care le faci, transforma oja intr-o adevarata vedeta.

    RăspundețiȘtergere
  10. Superba ! O am si eu si m-am indragostit de ea de la prima aplicare :))

    RăspundețiȘtergere
  11. Oh la la! Cum poate sa aratee! : )~~~~

    RăspundețiȘtergere
  12. E criminala oja asta!!!

    RăspundețiȘtergere
  13. Salivez dupa oja asta , e geniala :*

    RăspundețiȘtergere
  14. isi merita laudele :) , nu am incercat nici o oja de acest gen :(

    RăspundețiȘtergere
  15. Gabriela Streche3 iulie 2013 la 22:50

    Vai ce frumusete de oja, mai ales ca texturatele sunt pe sufletul meu. Unde ai gasit oje P2?

    RăspundețiȘtergere
  16. Te creed, sunt geniale ojele astea <3

    RăspundețiȘtergere
  17. Ma bucur ca iti place! N-am crezut ca o sa ma prinda trendul dar am ajuns sa iubesc ojele astea liquid sand <3

    RăspundețiȘtergere
  18. Eu zic sa incerci, nici eu nu credeam ca ma voi obisnui cu textura dar acum pur si simplu ador ojele astea, am 4 si mai vreau :))))

    RăspundețiȘtergere
  19. Asa e, ai perfecta dreptate! :)) Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  20. :D Multumesc mult! Si eu as vrea sa fie disponibile si la noi :( Ca multe altele de altfel :))

    RăspundețiȘtergere
  21. :)) Ma bucur mult ca iti place, sunt de acord cu tine, o iubesc!

    RăspundețiȘtergere
  22. Multumesc mult de tot! Oja e chiar speciala dar recunosc ca si pozele conteaza mult si ii scot in evidenta frumusetea. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  23. Ma bucur ca suntem pe aceeasi lungime de unda :D

    RăspundețiȘtergere
  24. Te cred, si eu imi doresc de o vesnicie sa le incerc. Ce n-as da sa se gaseasca si la noi!

    RăspundețiȘtergere
  25. Sper sa ai ocazia sa incerci o oja texturata cat mai curand. cu siguranta o vei indragi :*

    RăspundețiȘtergere
  26. Daa, si eu sunt innebunita dupa texturate. Am primit-o cadou, din pacate la noi nu cred sa se gaseasca inca pe nicaieri desi mi-as dori :(

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...