sâmbătă, 1 iunie 2013

Glitter: Hard Candy Fireworks - 31TM Collab

Hello!
In cadrul colaborarii de astazi avem unghiute cu glitter! :D Cred ca tema aceasta am asteptat-o cu cea mai mare nerabdare, stiti si voi foarte bine cat ador manichiurile cu sclipici (sunt convinsa ca nu sunt singura :D). Ieri v-am aratat pe facebook cateva oje superbe pe care mi le-a trimis Elisa de la littlebeautybag (multumesc din nou pentru surpiza frumoasa!!! ) si bineinteles ca n-am avut stare si a trebuit sa ma dau cu una din ele. Pentru astazi am ales nuanta Fireworks. Va las cu pozele!




 
Am aplicat-o in 2 straturi peste o baza grena si la final am adaugat un strat de Seche Vite.



 Celelalte participante:

V-am pupat!

28 de comentarii :

  1. Andronie Roxana1 iunie 2013 la 13:30

    Superbeeee. Kiss

    RăspundețiȘtergere
  2. Valeu, Josephine arata senzational! Foarte frumoasa oja :X

    RăspundețiȘtergere
  3. amazing glitter :D

    RăspundețiȘtergere
  4. superbe imi place la nebunie sclipiciul tau, pupici :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Maria Dumitrescu1 iunie 2013 la 16:32

    sunt superbe...nuanta sclipiciului este mortala :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunt de vis, le adooor!! :*

    Nicola http://foxxynico.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  7. Vai cat de frumoasa e, e absolut divina :X Trec print-o faza in care sunt obsedata de ojele cu chunky glitter, oja asta ma fascineza de-a dreptul :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Wow superba oja :*

    RăspundețiȘtergere
  9. Aiaiaaaaii, ce ojaaaaa :X:X e prea tare!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Oja e minunata si pe unghiutele tale arata superb!

    RăspundețiȘtergere
  11. E superb lacul acesta!

    RăspundețiȘtergere
  12. Wow, wow, wow! E absolut minunata! :)

    RăspundețiȘtergere
  13. ce superbe sunt ! Tema asta e si preferata mea, si eu sunt o iubitoare a glitter-ului si de fiecare data nu ma pot abtine sa nu pun macar un pic :*

    RăspundețiȘtergere
  14. Interesanta oja, arata superb ;)

    RăspundețiȘtergere
  15. hard candy e...hard! to die for!! Superbe!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  16. Doamne cat e de frumoasa :X

    Te invit pe la mine ...

    http://btl-allysa.blogspot.ro as aprecia daca te-ai abona :*

    RăspundețiȘtergere
  17. M-a luat cu palpitatii! :))E superba! Now that's what I call glitter!Nu vreau sa ma gandesc cum e sa il dai jos de pe unghii dar la cat de frumoasa e mai bine nu incerci. O lasi acolo pana cade toata de la sine!:))

    RăspundețiȘtergere
  18. Andra Katerina4 iunie 2013 la 00:17

    aoleu, da cat de frumoasa e!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  19. Gabriela Streche4 iunie 2013 la 00:19

    E superba oja, hard candy nu ne dezamageste.

    RăspundețiȘtergere
  20. Ce oja deosebita! Cred ca e un chin sa o dai jos :(

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...