miercuri, 7 noiembrie 2012

Farmec nr. 23 - sa ne incalzim putin

Salutare!

Vi s-a intamplat vreodata sa fiti ferm convinse ca ati facut sau ati spus ceva si de fapt sa nu fie asa? Ei bine, cam la fel stau lucrurile si in cazul postarii de azi. Eram 100% convinsa ca am scris despre aceasta oja si dupa ce am verificat in amanunt mi-am dat seama ca nu :D De fapt atat de sigura eram ca si acum daca imi spune cineva in gluma "Hei, ai mai scris despre oja asta!" cred pe cuvant :))

Dar lasand la o parte faptul ca sunt o cascata, sa vorbim totusi despre oja. E vorba despre nuanta numarul 23 de la Farmec si mie mi se pare clar o oja de vara :D Dar prinde bine si putina culoare, sa ne incalzim macar vizual, mai ales ca acum seara se lasa cam frig :)). Pana la urma mie daca imi place o oja o port oricand, indiferent daca se asorteaza sau nu cu anotimpul.

 Ei, ce ziceti, voua va place? Pozele zac uitate de mai bine de o luna si cam astea sunt :



Mie mi-a placut foarte mult oja si am stiut de cum am vazut-o ca trebuie sa fie a mea :)) Iar in general nu ma omor dupa nuante sidefate dar aceasta este atat de placuta. Un corai superb cu irizatii subtile aurii, ce poate fi mai frumos de atat ? Pe mine ma duce cu gandul la un cockatil delicios savurat la apus de soare :D



Oja este destul de sheer, dar nu arata rau in 2 straturi. In plus se aplica foaaarte usor, frumos si uniform. Daca sunteti obisnuite cu ojele Farmec, stiti ca pensula este una clasica, subtire insa destul de utila. Eu una nu ma plang. S-a uscat destul de repede si mi s-a parut chiar rezistenta. Una peste alta, eu o recomand, mai ales daca va place nuanta.



;;) Voua va place, sau daca e toamna atunci culori de toamna sa fie? :))


33 de comentarii :

  1. superba oja :X dar imi place foarte mult si forma unghiilor tale !

    RăspundețiȘtergere
  2. arata foarte bine , chiar imi place :X

    RăspundețiȘtergere
  3. imi place mult! xxx

    RăspundețiȘtergere
  4. Gabrielle Colorful Beauty9 noiembrie 2012 la 01:21

    E super draguta oja! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. E foarte dulce! Toate ojele arata bine pe unghiile tale! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Este superba nuanta! Nu o stiam pana acum. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumim frumos de review!:) Ne bucuram ca iti place!

    RăspundețiȘtergere
  8. e frumoasa culoarea :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Ma bucur ca iti place siii....La multi ani! :*

    RăspundețiȘtergere
  10. Ma bucur ca iti place si La multi ani! Pup!

    RăspundețiȘtergere
  11. Daa, si mie imi e draga! Ma bucur ca iti place!

    RăspundețiȘtergere
  12. Superba culoarea! nici eu nu tin cont de anotimp... sau de haine, sau de machiaj.. cand aleg oja

    RăspundețiȘtergere
  13. Imi place... Si eu am asa o inclinatie pentru ojele care au irizatii aurii,cum e asta a ta.

    RăspundețiȘtergere
  14. Locuiesc in orasul in care magazinele sunt pline cu oje Farmec si spre rusinea mea nu am nici macar una :( Foarte frumoasa este aceasta nuanta!

    RăspundețiȘtergere
  15. Multumesc! Daa, e ceva la irizatiile aurii, pur si simplu ma hipnotizeaza :))

    RăspundețiȘtergere
  16. Ma bucur ca iti place! Nici eu n-am multe, 3, dar sunt multimita de ele. As mai incerca cateva dar parca nu prea ma atrag nuantele, sunt cam clasice pentru mine :))

    RăspundețiȘtergere
  17. Mie imi place, e superba :) Ador si unghiutele tale, abia astept sa creasca si ale mele...:(

    RăspundețiȘtergere
  18. Multumesc, multumesc! :* Lasa ca o sa creasca repede :D

    RăspundețiȘtergere
  19. Pe unghiile tale toate ojele se vad tare frumos.

    RăspundețiȘtergere
  20. Ehee, nici chiar :)) Pe alea urate nu vi le arat eu :))) Lasand gluma la o parte, multumesc mult!

    RăspundețiȘtergere
  21. Dumitrascu Ramona-elena24 februarie 2013 la 09:52

    Superbaaa culoarea :P

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...