sâmbătă, 16 iunie 2012

Blog Award

 Am primit acest blog award la inceputul saptamanii de la Irina si tin sa-i multumesc foarte mult! Mi-am amintit astazi de el si m-am gandit ca e un moment bun pentru o astfel de postare - sambata, seara, relaxare....


Iata care sunt regulile:
-Link the person who awarded you;
-Post the Kreativ Blogger image to your blog;
-Post 7 random things about you;
-Award 10 other deserving bloggers.

Cum primele deja le-am rezolvat a venit momentul sa va spun 7 lucruri aleatorii despre mine. Hmm, sa vedem:
- Imi plac dulciurile :)) si imi place in special sa pregatesc tot felul de prajituri, inghetate, torturi sau orice alte idei nastrusnice imi mai vin in cap sau gasesc pe bloguri. Le urmaresc cu drag pe Edith , Laura Adamache si Teo .
- Imi plac filmele de groaza, thriller si SF :))
- Am o obsesie pentru lacurile de unghii - rareori reusesc sa ma intorc acasa fara macar o oja. Si va arat si o poza asa ca sa va faceti o idee, mi-e frica sa ma apuc de numarat.


- Sunt pasionata de fotografie si editare video si ocazional mai fotografiez la diverse evenimente. 
- Nu-mi plac nuntile, nu ma imaginez niciodata mireasa, imi plac in schimb rochiile de mireasa si fotografiile de nunta
- Am un motan negru, in vara asta se implinesc 5 ani de cand l-am adus acasa
- Imi place sa ma trezesc dimineata, este partea mea preferata din zi

In incheire ar trebui sa dau acest award mai departe la alte 10 bloggerite dar am observat ca a tot circulat prin blogosfera si voi incalca putin regulile. Asadar, n-o sa numesc pe cineva anume, ci rog pe oricine nu a primit acest award, si doreste - sa il preia. Mie imi sunteti dragi toate!
V-am pupat!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...