miercuri, 13 iunie 2012

Manichiura de azi...bla bla bla

Busy day today...planuiam o postare mai consistenta dar m-am hotarat sa o las pe maine...soarele asta si-a cam facut de cap azi, si cum n-am avut posibilitatea sa-l evit, m-am pricopsit cu o nesuferita durere de cap :(
 Trecand peste, astazi am purtat o oja superba de la Farmasi, in nuanta 31, pe care mi-am cumparat-o de cateva zile si care imi place mult de tot, am eu o slabiciune pentru unghiile roz :))

 Nu stiu daca se mai poarta oja crackle, dar eu gasesc ca totul tine de preferinte, iar culoarea asta mi-a placut mult de tot. Nu-mi apartine, dar am vazut-o la verisoara mea si i-am furat-o cat sa-mi dau doua unghiute :))) Sunt foarte multumita de rezultat. Voi ce spuneti, v-ar placea aplicata pe toate unghiile, sau e mai de efect asa?
Va las cu restul de poze....




 M-am gandit sa va arat la final si o poza cu mine, asa, sa ma cunoasteti mai bine.

 
Cam asta a fost tot......va promit maine o postare interesanta cu niste produse tare dragute....Bye!

Un comentariu :

  1. Mie-mi place asa :D
    Si eu mai tot timpul imi fac o unghie, doua diferite sa para mai special :))

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...