joi, 7 iunie 2012

Blue marble nails

Astazi m-am gandit sa va tratez cu niste culoare, asadar va prezint poze cu manichiura pe care am purtat-o saptamana asta. Tehnica water marble e foarte populara in ultima vreme - si are si de ce : un rezultat super de efect relativ usor de obtinut. Oricum, pot sa spun ca momentan sunt in stadiul de joaca la acest capitol daca e sa luam in calcul manichiurile cu adevarat senzationale realizate de expertele in domeniu. 
Va las mai bine cu rezultatul.


       N-am vrut sa am acelasi model pe fiecare unghie asadar am amestecat culorile in pahar la intamplare. In caz ca va intereseaza lacurile folosite sunt 96 Party Blue de la Maybelline mini Colorama si nuanta 320 de la Miss Sporty.


 Sunt destul de multumita de cum a iesit si vreau sa mai incerc si alte combinatii de culori si modele, chiar daca ma cam sperie faptul ca se face destula mizerie si imi displace total sa stau sa imi curat oja de pe degete la final.


Sper ca v-a placut! Pe data viitoare!

3 comentarii :

  1. Arata foarte frumos aceasta combinatie de culori.
    Faptul ca se face multa mizerie am o retinere in a aplica aceasta tehnica,desi rezultatul este spectaculos.
    :*

    RăspundețiȘtergere
  2. cat e de frumoasa! mie niciodata nu mi-a reusit marble :(

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...