miercuri, 27 iunie 2012

In the mood for Essence - City that never sleeps

Cine nu agreeaza albastrul sa se abtina pentru ca urmeaza o avalansa de poze :)) Iubesc aceasta oja si n-as mai da-o jos de pe unghii, arata absolut fermecator in lumina naturala. De fapt se poate observa si din poze cat imi e de draga, nu ma mai saturam sa o privesc.



Nici nu stiu ce altceva as putea sa mai spun despre ea in afara de faptul ca imi place. Arata atat de bine incat restul aspectelor palesc. Oricum tin sa precizez ca oja se aplica destul de uniform. Capatul Midnight Date e chiar opac dintr-o singura aplicare mai atenta, iar capatul City that never sleeps e de-a dreptul fermecator, cu toate acele particule verzui - in plus cred ca ar arata fantastic si peste alte lacuri de unghii - voi incerca cu siguranta peste negru. Oja se usuca destul de repede , si daca e sa ma raportez la cealalta oja cu doua capete pe care o mai am de la Essence, rezista destul de bine cateva zile bune.


 La urma va las cu pozele mele preferate cu ea. Combinatia de auriu cu albastru mi se pare absolut geniala.




Pe data viitoare!

6 comentarii :

  1. So pretty...blues are my favorite :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Servus. Sunt un nou membru al blogului tau, pe care l-am parcurs din cap pana in coada...chiar daca nu am reusit sa citesc toate postarile tale, m-am uitat la manichiurile tale superbe, si nu numai, redate in fotografiile care sunt absolut perfecte! Astept cu nerabdare urmatoarele tale postari! Te invit sa vizitezi blogul meu, daca doresti, majoritatea postarilor mele sunt legate de nail art.

    RăspundețiȘtergere
  3. vai, ce culori, ce sclipiri...e absolut superba

    RăspundețiȘtergere
  4. Hi there mates, how is all, and what you would
    like to say regarding this piece of writing, in
    my view its truly awesome designed for me.

    Also visit my web site; Sexy Naked Male

    RăspundețiȘtergere
  5. Yes! Finally something about advert.

    Here is my weblog: Muscle Warship Video ()

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...