luni, 22 iulie 2013

2000 likes Giveaway!

Yeeei! Iata ca s-au adunat in sfarsit 2000 de like-uri pe pagina mea de Facebook! Bineinteles ca am pregatit pentru voi si o surpriza. O fata norocoasa poate castiga toate ojele din imagine. Asadar, daca va plac, va astept sa va inscrieti! 

 
 
Regulile sunt simple!
- like paginii mele Rainbows in a jar
- share imaginii de concurs
- trimiteti-mi o poza cu o manichiura de-a voastra (nu vreau nimic elaborat, poza poate fi facuta si cu telefonul atat timp cat este clara - nu vreau decat sa vad ca apreciati ca si mine o manichiura ingrijita!) Poza o puteti incarca fie pe pagina, fie intr-un e-mail la rainbowsinajar@yahoo.com unde sa precizati numele cu care ati dat like paginii.

Atentie!
Nu accept inscrieri de la barbati! ( s-a mai intamplat in trecut si n-as vrea sa se repete povestea ) Acest premiu este exclusiv pentru doamne si domnisoare!
Nu vreau sa luati poze de pe internet! De aceea va rog sa faceti poza tinand in mana o foaie pe care sa scrie "rainbows in a jar" pentru a-i putea verifica autenticitatea.
Din pacate concursul este deschis doar pentru citioarele mele din Romania.
Perioada de desfasurare este 22 iulie - 5 august.
Voi selecta 10 poze care imi vor placea cel mai mult iar dintre acelea voi alege cu Random.org o castigatoare!
Imi rezerv dreptul de a descalifica persoanele care nu respecta aceste reguli.

Sper ca sunt destul de clare regulile iar daca aveti orice nelamuriri astept intrebarile voastre!
Succes!

6 comentarii :

  1. Daca nu am facebook,pot da like paginii tale de pe pagina fratelui meu,el fiind baiat?

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca iti plac, astept cu drag sa te inscrii :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, sa mentionezi numele lui cand imi trimiti manichiura.

    RăspundețiȘtergere
  4. Gabriela Streche24 iulie 2013 la 14:35

    Super, diseara trebuie sa-mi fac manichiura si o sa ma inscriu :D Nu o sa fie spectaculos insa imi doresc sa ma inscriu si eu la concursul cu unghiute.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...