sâmbătă, 13 iulie 2013

Galaxies - 31TM Collab

 Salutare!
Iata ca am ajuns si la cea de-a 26-a tema din colaborarea noastra, unghiute cosmice. Am mai incercat acest model in trecut, gasiti postarea mea si un mic tutorial aici. Astazi am vrut sa ma indepartez putin de la modelul clasic si primul meu gand a fost sa fac pe unghiile mele o nebuloasa. Eu zic ca m-am apropiat destul de mult de ceea ce am avut in plan si sper sa va placa.

Hello, hello!
Today we finally reached the 26th theme from our 31 day nail challenge - galaxies. It's not my first galaxy manicure, you can find my other post and a brief tutorial here (sorry, romanian only). For this manicure I wanted to try something different and my first thought was to paint a nebula on my nails. I think my result is pretty close to what I had in mind and I hope you'll enjoy it.



 



Iata si celelalte participante la provocare:

Here are the other girls taking part in the challenge:

 


Bye,bye!

44 de comentarii :

  1. Interesanta interpretarea. Imi place :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata interesant! Si par foarte complicate, ma intreb cum le-ai facut? ^^

    RăspundețiȘtergere
  3. Oh, Doamne, ce nebunie superba ti-a iesit! <3 Superb arata! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce magie de culori :* Foarte frumos :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Interesant modelul, dar tre sa recunosc ca imi plac mai mult cum le-ai facut data trecuta :* te pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ne place, chiar foarte mult, a iesit perfect combinatia ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. cherry queen dee13 iulie 2013 la 16:38

    foarte interesanta manichiura ta. Chiar imi place combinatia de culori
    e superba oja de la Avon.... ce rau imi pare ca nu am zarit-o in catalog.. :D
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  8. Amazing! Ca de obicei, de altfel :P Trebuie sa vii la mine acasa sa imi faci si mie un model galaxy o data :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Arata senzational, e prima manihciura galaxy cu baza rosie pe care o vad :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Raluca Alina Vintilescu13 iulie 2013 la 18:30

    Sunte superbe! Nu stiu ce metoda ai folosit, dar arata super!

    RăspundețiȘtergere
  11. Superb, superb, superb :X Imi place ca te-ai jucat cu diferite culori, e prima data cand nu vad o baza neagra :D Imi place tare mult :*

    RăspundețiȘtergere
  12. wow!! sunt superbeeee!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  13. Arata foarte bine! Si top coatul ii da un efect aparte, zici ca fiecare unghiuta e cate o poza inramata, iar top coatul e gemuletul! Foarte tare <2!

    RăspundețiȘtergere
  14. Maria Dumitrescu14 iulie 2013 la 17:59

    sunt foarte frumoase...arata de parca ar fi pictate...un tablou din unghiute :D

    RăspundețiȘtergere
  15. Mie imi plac mult de tot, poate chiar prin prisma faptului ac sunt "altfel" (rosul e de vina). Bravo!


    Pupici,
    Maria:*

    RăspundețiȘtergere
  16. Interesante unghiute:)

    RăspundețiȘtergere
  17. Superbe ca de obicei! Imi place la nebunie finishul pe care il au mereu unghiile tale.

    RăspundețiȘtergere
  18. Gabriela Streche15 iulie 2013 la 11:23

    Super, mi-am facut si eu unghiutele in felul asta de vreo 2 ori si-mi place ca nu iese niciodata la fel. Am fost foarte multumita de rezultat insa necesita cam multa munca intocmirea lor. Cred ca o sa mai treaca ceva vreme pana voi incerca din nou.

    RăspundețiȘtergere
  19. wow ce spectaculoase au iesit :)

    RăspundețiȘtergere
  20. Multumesc, :D Le-am facut cu buretei si am tot adaugat culori pana m-am plictisit :))

    RăspundețiȘtergere
  21. Daa. si mie tot acelea mi-au placut mai mult! :*

    RăspundețiȘtergere
  22. Multumesc frumos! :* Oja e in continuare in catalog daca iti face cu ochiul :)

    RăspundețiȘtergere
  23. Multumesc mult de tot! maybe I will :))

    RăspundețiȘtergere
  24. Multumesc! :* Le-am facut cu buretei, am tot adaugat culori pana m-am plictisit :))

    RăspundețiȘtergere
  25. Daa, ocupa cam mult timp dar rezultatul e de cele mai multe ori pe masura. Oricum, nici eu nu cred ca le voi mai incerca prea curand :)))

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...