sâmbătă, 6 iulie 2013

Rainbow nails - 31 TM Collab

Hello!
Iar am tras chiulul saptamana asta dar colaborarea de astazi, rainbow nails, nu puteam sa o ratez :)) Din pacate manichiura nu mi-a iesit cum as fi vrut cu toate astea sper sa va placa ideea si sa apreciati timpul pierdut :)))



Tehnica folosita pentru aceasta manichiura este sugar spun. Am mai incercat-o o data anul trecut  si m-am gandit ca ar arata bine in varianta curcubeu. Din pacate e nevoie de ceva rabdare iar astazi mi-a cam lipsit. Daca nu stiti cum se procedeaza gasiti aici un video cu explicatii foarte clare.


Va invit sa treceti si pe la celelalte participante:
  1. Anca - http://o-fata-simpla.blogspot.ro/
  2. Maya MakeUp - http://mayadumitrescu.blogspot.ro/
  3. Andreea M. http://www.summer-gold.com
  4. Carla - http://sunafterstormblog.blogspot.ro/
  5. Madalina - http://misshappyandhernails.blogspot.ro/
  6. Agota - http://www.nailglaze.com
  7. Diana - http://cherryqueendee.blogspot.ro/
  8. Georgia - http://giamakeup.blogspot.ro
  9. Josephine - http://rainbowsinajar.blogspot.ro

45 de comentarii :

  1. ma chinui si eu de ceva timp sa incerc dar nu reusesc...intotdeauna intervine alta manichiura :))) oricum e dementiala mie personal imi place explozia de culori <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Raluca Alina Vintilescu6 iulie 2013 la 16:54

    CE FRUMOASE SUUUUNT!

    RăspundețiȘtergere
  3. A meritat timpul pierdut deoarece ti-a iesit o manichiura super dragalasa :)

    RăspundețiȘtergere
  4. a iesit superba! o ador
    am incercat si eu tehnica asta acum un an jumate si tare grea mi s-a parut (obositoare), dar intr-adevar rezultatul e super!

    RăspundețiȘtergere
  5. Alexandra Teru6 iulie 2013 la 17:17

    Ce frumoase sunt unghiutele :D! O adevarata explozie de culoare.. 3D :D.

    RăspundețiȘtergere
  6. disqus_pfERRIzXya6 iulie 2013 la 17:37

    Mie imi place foarte tare rezultatul final. Nu am folosit aceasta tehnica pana acum, pare interesanta. Roxana Andronie

    RăspundețiȘtergere
  7. Trebuie sa vad ce e cu tehnica asta ca rezultatul tau e prea frumos

    RăspundețiȘtergere
  8. Inainte sa fug la tutorial, trebuie sa-ti spun ca imi place enorm cum arata, e..surprinzatoare! :D :*

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu m-am uitat intai la tutorial ca sa vad ce trebuia sa fie si sa imi dau seama de ce nu esti tu multumita. Acum eu nu ma pricep la tehnici , dar zau ca mi se pare ca arata perfect . Imu plac mult de tot si felicitari.


    Pupici,
    Maria:*

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce draguta eeee !! O sa incerc si eu insa cu alte nuante :) Te pup

    RăspundețiȘtergere
  11. Nice nice nice! Si pe mine m-a tot mistuit dorul de facut bijuterii pana saptamana trecuta cand m-am incumetat si mi-am facut un colier curcubeu. :D Din hartie, bineinteles! :)

    RăspundețiȘtergere
  12. superbe! si eu am vrut sa incerc sugar spun in varianta curcubeu dar e foarte mult de munca... <3

    RăspundețiȘtergere
  13. Ce frumoase sunt!! Cred ca ai stat o gramada la ele, avand in vedere cate culori ai folosit. :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Imi dau seama cat ai muncit sa le faci! <3 Kisses, G

    RăspundețiȘtergere
  15. Alinaluibrumarel7 iulie 2013 la 10:56

    arata fff bine! :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Foarte, foarte frumos rezultatul :D Asta e o tehnica pe care n-as incerca-o pentru simplul motiv ca este mult, dar mult prea messy :D Dar imi place sa admir rezultatele :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Superba manichiura ta. :D
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  18. ti-a iesit foarte bine, o manichiura tare vesele :)

    RăspundețiȘtergere
  19. Mi se pare ca ti-a iesit super bine!

    RăspundețiȘtergere
  20. Stiu perfect cum e :)) Ma bucur ca iti place, multumesc! :*

    RăspundețiȘtergere
  21. Multumesc frumos! Daa, e putin frustrant sa astepti pana capata oja consistenta potrivita.

    RăspundețiȘtergere
  22. Multumesc frumos! Efectul 3D era si mai pronuntat dar am aplicat top coat, cred ca nu trebuia pentru ca aratau mai dragut inainte :))))

    RăspundețiȘtergere
  23. Multumesc frumos, chiar sa ne arati daca incerci!

    RăspundețiȘtergere
  24. Multumesc mult de tot! Cred ca am gresit ca am aplicat top coat, aratau mai bine inainte :D

    RăspundețiȘtergere
  25. Multumesc, de abia astept sa vad ce culori vei alege :D

    RăspundețiȘtergere
  26. Multumesc! Ce fain, culmea e ca pentru bijuterii n-as avea rabdare desi imi plac mult si admir munca depusa :X

    RăspundețiȘtergere
  27. Multumesc! E ceva de munca si asteptarea pana atinge oja consistenta potrivita e chinuitoare :)))

    RăspundețiȘtergere
  28. Multumesc frumos! Am stat ceva :)))

    RăspundețiȘtergere
  29. Multumesc! In general si eu ma feresc de tehnicile astea dar pe asta chiar voiam sa o incerc de mult :D

    RăspundețiȘtergere
  30. Multumesc, daaa, chiar e vesela :D

    RăspundețiȘtergere
  31. foarte tare, nu stiu daca voi avea curajul si rabdarea, dar imi place :)

    RăspundețiȘtergere
  32. Ma bucur ca iti plac, nici eu nu cred ca voi mai incerca prea curand tehnica :)))

    RăspundețiȘtergere
  33. Gabriela Streche10 iulie 2013 la 15:29

    Chiar asta vroiam sa te intreb, care e tehnica folosita. AM salvat video-ul pentru ca de la munca nu mi se incarca si-l voi urmari mai tarziu. AM impresia ca se face cu pensula aia lata...abia astept sa vad.

    RăspundețiȘtergere
  34. Ai avut putina rabdare si timp de pierdut, am vazut cum se face cu tehnica asta si cu o culoare e greu dar cu atatea. Imi place rezultatul :*

    RăspundețiȘtergere
  35. Ti-a iesit superb modelul Sugar Spun. Mie, personal, mi se pare o tehnica super-usoara, imi fac unghiile asa oricand imi vrea muschiul :)))
    Un sfat: initial, trebuie sa aiba un finish 3D, deci poti trece peste top coat.
    Pupici! :**

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...