duminică, 14 iulie 2013

Cosmic nails from Avon

Hello!
Ma zbat sa fac postarea asta de la inceputul saptamanii insa tot a aparut cate ceva si am amanat. Dar pana acum. V-am starnit deja curiozitatea pe facebook cu aceste 4 noi oje de la Avon asa ca o sa trec direct la subiect. Adica la poze :)))

Hello!
 I'm struggling to write this post for almost a week, unfortunately all kind of things kept me busy. Until now. I've already made you curious about these 4 new Avon polishes on my facebook page so I'll cut to the chase. Enjoy the pictures!



Pentru inceput m-am gandit sa va arat cum arata ojele aplicate direct pe unghie, fara o baza. Toate sunt date in 3 straturi si dupa cum puteti vedea sunt inca destul de transparente. Daca ar fi sa fac o diferenta, as zice ca cea mov si cea rosie acopera cel mai bine. Cu cea albastra m-am luptat putin, mi se parea ca particulele nu se aseaza uniform. Lucrurile se schimba insa cand sunt aplicate peste o baza. O sa vi le prezint pe rand in detaliu.

First of all I must show you how they look applied directy to the nail, without a base. I'm having three coats on each nail and as you can see they're still pretty sheer. If I had to compare them I would say that the purple and the red one have the best coverage. The blue one was pretty hard to work with, the particles kept dragging around. But things get totally different when they're applied over a black base. I'll discuss them separately.

1. Fiery sky
Caramiziul asta e preferatul meu. Imi place ca fulgisorii au un aspect metalic. S-a aplicat usor si are un luciu foarte frumos.
 
This rusty red is my favourite.  I love that the flakies look a little bit metallic. It was easy to apply and has a beautiful shine.


2. Cosmic trip
 Si aceasta e destul de spectaculoasa. In poza mea nu se vad chiar bine dar fulgisorii sunt chiar frumosi, au reflexe albastrie, mov, aurii....

Cosmic trip is pretty spectacular too. My picture doesn't show it so good but those flakies are really pretty: blue. purple, a little bit of gold...
 

3. Starry night
Starry night e alcatuita din fulgisori mov, albastri si aurii intr-o baza mov. Arata chiar frumos in lumina soarelui. 

Starry night consists mostly of purlpe, blue and gold flakies in a purple base. It looks really nice in the sunlight.


4. Celestial blue
Dupa cum sugereaza si numele, Celestial blue e alcatuita din aceeasi fulgisori cu reflexe multicolore dar de aceasta data intr-o baza albastra.

Celestial blue is no different from the others, multicolored flakies in a blue base this time.


Una peste alta cred ca aceste 4 lacuri sunt chiar deosebite cu mentiunea ca arata mai bine aplicate peste o baza. Ma deranjeaza faptul ca Avon nu mentioneaza acest lucru in brosura. Nu ma vad purtandu-le simple. Oricum, sunt destul de faine si lucesc frumos de aceea vi le recomand daca sunteti in cautarea unui top coat cu fulgisori.

All in all I think these are quite great over a base but I hate the fact that Avon fails to mention this in the brochure. I don't see myself wearing them on their own. Nonetheless, they're pretty cool and shiny, I recommend them if you're looking for a flakie topper.



Kisses!

44 de comentarii :

  1. nicoleta ciocoiu14 iulie 2013 la 11:08

    superbe nuantele de la avon

    RăspundețiȘtergere
  2. Ohhhhh I love them all! They look incredibly stunning *.*

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu am stiut ca si Avonul produce oje atat de faine:D

    RăspundețiȘtergere
  4. Si baza este neagra pentru toate cele 4 ?

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt frumoase, dar cum ai zis si tu daca nu ar fi trebuit baza era o chestie :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Da, chiar suspin.. Dar nici nu ma pot decide pe care din ele o vreau! :))
    Parca cea caramazie sau poate cea mov [Starry Night].. Of, eu cu cine votez? :)))
    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Da. totusi cred ca ar arata interesant si peste alte culori.

    RăspundețiȘtergere
  8. Sunt foarte frumoase toate si se vad superb pe unghiile tale. Eu nu sunt genul sa port astfel de oje, insa imi place sa le admir. :*

    RăspundețiȘtergere
  9. Ar fi interesant de vazut. Sunt toate foarte frumoase, dar m-a cucerit Celestial Blue. Poate ar iesi in evidenta aplicat peste o baza asemanatoare. :) Multumesc ca mi-ai raspuns ! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. wow, superbe! pacat ca singure nu sunt la fel de spectaculoase, dar oricum o imbuntatire fata de ce ofera avon in general. Cea rosie am comandat-o si eu , dar parca mai vreau una :D

    RăspundețiȘtergere
  11. Sunt foarte frumoase toate nuantele si potrivite pentru o manichiura de efect :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Sunt minunate! Nici nu stiu care este preferata mea! :-D

    RăspundețiȘtergere
  13. si in liberty a rasarit un stand avon, asa ca am dat iama in oje :)) mi-am luat una roz cu sclipici rozaliu si am comandat-o pe cea albastra, din postarea ta. ma asteptam sa fie mult mai spectaculoasa. poate o voi incerca peste o baza albastra :)) ti-am zis ca sunt in faza mea albastra?
    as mai vrea un liquid sand albastru si ma potolesc :))

    RăspundețiȘtergere
  14. Frumoase ojele :) le-ai aplicat peste o baza neagra?

    RăspundețiȘtergere
  15. auu auu auu my heart is melting <3 ce frumuseti <3

    RăspundețiȘtergere
  16. Wow, cea rosie chiar e spectaculoasa aplicata pe o baza neagra <3!

    RăspundețiȘtergere
  17. mie nu mi se pare prea "cosmice" :)) ma asteptam sa fie mai frumoase pe unghii:o3

    http://aaannniiieee.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  18. Cea rosie e spectaculoasa in ambele variante :)

    RăspundețiȘtergere
  19. Gabriela Streche15 iulie 2013 la 11:21

    Da, chiar arata bine. Cei de la Avon scot produse interesante in ultima vreme.

    RăspundețiȘtergere
  20. sunt tare frumoase
    o sa le caut si eu
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  21. sunt foarte frumoase toate, eu mi-am luat Cosmic Trip , din urmatoarea brosura mi-am comadat un top-coat superb cu fulgisori , trebuie sa ti-l iei !

    RăspundețiȘtergere
  22. BlackCat's beauty blog19 iulie 2013 la 10:50

    Ce culori frumoase! Eu nu prea folosesc oje Avon, ori sunt unghiile mele mai afurisite, ori ojele Avon nu prea sunt bune. Că după 4-5 ore, începe să sară oja. :))) Dar arată super frumos pe unghiuţele tale. Pupici!
    www.blackcatsbeautyblog.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  23. I'm glad you do, yes, they're pretty amazing!

    RăspundețiȘtergere
  24. Da, foarte reusite, ma bucur ca iti plac!

    RăspundețiȘtergere
  25. In ultima vreme au scos o multime de oje frumoase :D Au si cateva holografice, din pacate nu si in brosurile romanesti :(

    RăspundețiȘtergere
  26. :D Eu ti-o recomand pe cea caramizie, Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  27. :D Buna alegere, Eu astept acum brosura 11, apare un top coat super smecher :D

    RăspundețiȘtergere
  28. Ma bucur ca iti plac! Nici eu nu sunt pe deplin hotarata care e preferata mea, inclin catre cea aramie!

    RăspundețiȘtergere
  29. Liquid sand-ul meu albastru de la OPI e preferatul meu, geniale ojele astea! Cred ca arata bine peste albastru, si eu vreau s-o incerc asa!

    RăspundețiȘtergere
  30. Asa e, ea arata cel mai bine peste negru!

    RăspundețiȘtergere
  31. Asa e, si eu m-am asteptat sa se vada efectul mai puternic pe unghii, in sticluta arata tare bine!

    RăspundețiȘtergere
  32. Asa e, mai astept si in campania urmatoare o noutate interesanta :D

    RăspundețiȘtergere
  33. Daa, si eu vreau acel top coat, cel putin din ce se vede in brosura pare genial!

    RăspundețiȘtergere
  34. Eu am strans cateva, in mare parte pentru ca sunt reprezentant si nu ma pot abtine cand vine vorba de oje. Nu sunt toate extraordinare dar nici n-am probleme cu saritul, cel putin nu intr-un timp atat de scurt.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...