miercuri, 10 iulie 2013

The polishes challenge: Newest (My vampire is buff)

Buna fetelor!
Astazi avem din nou colaborare! Pentru aceasta manichiura trebuia sa folosim cea mai noua oja neincercata din colectia noastra. Nu stiu daca e chiar cea mai noua dar pur si simplu nu mai aveam stare si trebuia sa-mi pictez unghiutele cu My vampire is buff de la O.P.I. E una dintre nuantele ce a stat in loc de frunte pe wishlist-ul meu si acum ca e a mea sunt mai mult decat incantata. Sper sa va placa manichiura!

Hello girls!
It's time for a new challenge! For today's manicure we had to use the newest untried polish from our stash. I'm not sure it's my newest buy but I just had to paint my nails with O.P.I's My vampire is buff.  This baby was on my wishlist for quite a while and now that it's finally mine I'm more than thrilled. Hope you'll enjoy my mani!

 


M-am trezit intr-o dispozitie foarte buna si am impresia ca asta se observa si pe unghiile mele :)) Asta e cu siguranta o manichiura vesela, potrivita pentru vara. My vampire is buff mi se pare baza perfecta pentru un model colorat. 

I woke up in a really good mood this morning and I think this shows on my nails too :))  That's definitely a happy, summer appropriate manicure! I must say, My vampire is buff is the perfect base for a colorful nail design!


 

Daca sunteti curioase sa aflati mai multe despre My vampire is buff sunt bucuroasa sa va spun ca are o formula excelenta pentru o oja atat de deschisa. N-am avut nevoie decat de doua straturi pentru o acoperire uniforma. Nu-i nici prea lichida, nici prea groasa. Pensula mi-a placut si ea.

 If you want to know more about My vampire is buff I'm glad to say that it has a great formula for such a light polish. I only needed two coats for perfect coverage. Not too runny, not to thick either. The brush was also great.


Ca sa nu va mai enumar ojele folosite am pregatit pentru voi o poza concludenta.

Here's a picture with the products used for today's nail art. 


5. Ana's Beauty Blog - http://ana-s-beautyblog.blogspot.de/
18. Mihaela - http://lacquerbuzz.com
 

Kisses!

57 de comentarii :

  1. Ce ochios e modelul! Imi place albastrul ala sclipicios! Ti pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Oh wooowwwwwwwwwwwww!
    Este dementiala manichiura ta!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. superba manichiura!!!!!!!!!!!!!!middle finger model is awesome ♥

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce frumos e modelul! Modelul de pe degetul aratator e frumi rau. Ce explozie de culori! Super, super!

    RăspundețiȘtergere
  5. Gabrielle Colorful Beauty10 iulie 2013 la 14:10

    I love it! E superba manichiura!

    RăspundețiȘtergere
  6. You are the nailpolish goddess, I swear! <3

    RăspundețiȘtergere
  7. E tare, tare, tareee frumoasa manichiura ta! <3 :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Mademoiselle Lorraine10 iulie 2013 la 14:41

    ce mult imi place!!! sunt minunate modelele:D

    RăspundețiȘtergere
  9. the perfect canvas shade! :) foarte delicata nuanta!

    RăspundețiȘtergere
  10. Gabriela Streche10 iulie 2013 la 15:23

    Cel mai mult imi place combinatia cu verde pe varful unghiei. Mi se pare asa proaspata si simpatica.

    RăspundețiȘtergere
  11. tare frumoase...a 2-a oja imi place tare mult !!!

    RăspundețiȘtergere
  12. Asta da manichiura vesela, imi place in special modelul de la aratator :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Ce de frumuseti intr-un singur loc <3! Vai, vai, vai! Si ce manichiura frumoasa! Si bilutele.. Vai, bilutele ii dau un aer elegant!
    Ca de obicei, impecabil <3!

    RăspundețiȘtergere
  14. what a cute mani we have here <3

    RăspundețiȘtergere
  15. That ring finger is really beautiful! the flowers are done really nice :)

    RăspundețiȘtergere
  16. OMG! <3
    Arata incredibil de bine! Esti tare talentata :*

    RăspundețiȘtergere
  17. Imi place la nebunie manichiura ta :*

    RăspundețiȘtergere
  18. Nicoleta Alexandra10 iulie 2013 la 21:17

    Vaiiiiii, cat de frumoase sunt :X

    RăspundețiȘtergere
  19. B-Andreia Daniela10 iulie 2013 la 23:41

    o tare draguta ,imi place floricica si gradientul .cel mai mult <3

    http://deyutza87.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  20. Ce frumos arata , imi place foarte mult inelarul :*

    RăspundețiȘtergere
  21. Ce vesele sunt! Imi place cum te-ai jucat cu culorile! :D

    RăspundețiȘtergere
  22. Ce frumoase sunt <3 Imi plac toate mai ales mijlociul :)
    www.101FashionStreet.com

    RăspundețiȘtergere
  23. Toate cele 4 unghiute sunt supebe, dar cea de la degetul mijlociu e preferata mea :X

    RăspundețiȘtergere
  24. Thank you, thank you, thank you! :*

    RăspundețiȘtergere
  25. Multumesc tare mult, si mie tot aratatorul imi place!

    RăspundețiȘtergere
  26. Multumesc frumos, daa, chiar arata fresh.

    RăspundețiȘtergere
  27. Multumesc mult, acela e si preferatul meu! :*

    RăspundețiȘtergere
  28. Multumesc tare mult draga mea! Ma bucur enorm ca iti place manichiura! :*

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...