vineri, 19 iulie 2013

Top twenty favorite nail polishes

Salutare!
Postarea de astazi este dedicata unui top al ojelor mele preferate. Mi-a facut placere sa-mi iau colectia la puricat dar mi-a fost extrem de greu sa aleg doar 20. Cu exceptia unei singure oje, le-am prezentat deja pe toate in diferite postari si le-am ales tocmai pe acestea pentru ca le-am purtat si sunt sigura ca le voi mai purta si pe viitor cu placere. Eu va las cu pozele!

Hello, hello!
In today's post I will show you my top twenty nail polishes. It was fun to sift through my stash but it was quite difficult for me to choose only twenty of them. I've already posted separately about most of these and I made this choice because I've worn them proudly and I'll surely wear and enjoy them in the future too. That being said, here are the pictures!













Astazi ne-au mai delectat cu preferatele lor si urmatoarele fete:
10. Ana's Beauty Blog - http://ana-s-beautyblog.blogspot.ro/
11. Mihaela - http://lacquerbuzz.com


22 de comentarii :

  1. Superbe alegeri! Fantasy Fire e si printre preferatele mele :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Nicoleta Alexandra19 iulie 2013 la 22:51

    Frumoase oje <3
    Cele cu sclipici imi plac tare, tare muuult!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ii ce frumoase sunt, mai ales zoya, p2, opi get your number si aenglad :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Inafara de Exotic encounters, as fura tot, tot! :)) Superbeee!

    RăspundețiȘtergere
  5. Nici nu stiu la care sa ma uit mai intai ;)) Te pup

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunt superbe toate :) cred ca ar trebui sa faci si un top al top-coat-urilor sclipicioase sau cu fulgisori :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Numai oje frumoase! she walks in beauty arata extraordinar!

    http://theunseenlifeblog.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  8. Ma bucur ca iti plac! Da, Fantasy Fire e speciala :D

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc, acelea sunt si preferatele mele :D

    RăspundețiȘtergere
  10. Ma bucur ca iti plac copilasii mei :)))

    RăspundețiȘtergere
  11. Ma bucur ca iti plac! Sa stii ca nu e o idee rea, mai ales ca ador sclipicioasele :D

    RăspundețiȘtergere
  12. Ma bucur ca iti plac, she walks in beauty e de vis <3

    RăspundețiȘtergere
  13. AlexandraRotaru23 iulie 2013 la 11:20

    Toate sunt superbe <3 dar cel mai mult imi iese in evidenta Jolly Jeweles

    RăspundețiȘtergere
  14. Gabriela Streche24 iulie 2013 la 14:51

    m-a fascinat exotic encounters! Si mi-am amintit ca oja argintie flormar o am si eu si n-am mai folosit-o de un secol. Ia sa o scot in fata si pe ea, mititica :D

    RăspundețiȘtergere
  15. Ma bucur ca iti plac, o ador pe cea Jolly Jewels, e superba nuanta.

    RăspundețiȘtergere
  16. Exotic encounters imi e tare drag, chiar am consumat ceva din ea :))

    Trebuie sa o scoti in fata, e pacat sa stea ascunsa ca e tare frumoasa :))

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...