marți, 9 iulie 2013

She walks in beauty

Hello girls!
Astazi am pregatit pentru voi swatch-uri si o manichiura cu o oja nou-venita in colectia mea - She walks in beauty de la A England.  Mi-am dorit oja aceasta din prima clipa in care am zarit-o si acum ca e in sfarsit a mea pot sa zic ca e chiar mai surprinzatoare decat m-am asteptat. Pentru asta trebuie sa le multumesc celor de la cosmetice-deluxe.ro de unde am primit-o spre testare. Puteti sa urmariti aici pagina lor de Facebook pentru a fi la curent cu toate noutatile. Va las cu manichiura mea si va avertizez ca urmeaza multe poze, pur si simplu nu m-am putut hotari la care sa renunt :)) 
Ce altceva puteam sa fac daca nu un gradient? :D




Baza pentru gradient e oja mea preferata de la Gabrini, un verde pe care l-ati mai vazut intr-o manichiura de-a mea aici - M107.


Ei, dar iata si minunea de una singura.  Eu zic ca e perfecta! Particulele aurii si sclipiciul trandafiriu o fac cu totul si cu totul speciala si atat de pretioasa! M-am simtit ca o printesa cat am purtat-o pe unghii. Ca sa acopere unghia uniform aveti nevoie de 3 straturi in caz ca aveti unghiile mai lungi dar eu zic ca sunt suficiente si doua. N-am avut probleme cu aplicarea, pensula e ok iar particulele s-au distribuit destul de uniform. S-a uscat in timp util si ca orice oja cu sclipici rezista pe unghii pana la disperare :)))) Nu i-am mai aplicat top coat pentru ca straluceste si asa de-ti ia ochii. Totusi daca nu va place finish-ul mai "gritty" datorat particulelor de sclipici puteti aplica un strat, poate chiar doua de top coat pentru o uniformizare perfecta.







George Gordon Byron, Lord Byron. 1788–1824
  
600. She walks in Beauty
  
SHE walks in beauty, like the night 
  Of cloudless climes and starry skies; 
And all that 's best of dark and bright 
  Meet in her aspect and her eyes: 
Thus mellow'd to that tender light         5
  Which heaven to gaudy day denies. 
One shade the more, one ray the less, 
  Had half impair'd the nameless grace 
Which waves in every raven tress, 
  Or softly lightens o'er her face;  10
Where thoughts serenely sweet express 
  How pure, how dear their dwelling-place. 
 
And on that cheek, and o'er that brow, 
  So soft, so calm, yet eloquent, 
The smiles that win, the tints that glow,  15
  But tell of days in goodness spent, 
A mind at peace with all below, 
  A heart whose love is innocent!


V-am pupat!

21 de comentarii :

  1. Suuuuperba! <3
    Imi place mai mult cum arata in gradient, de una singura ma orbeste! :))
    Pupici, ma bucur mult ca ai primit-o, stiam ca ti-o doresti. :D :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Este absolut superba peste oja aceea turcoaz <3

    http://theunseenlifeblog.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  3. NefariouslyNiftyNails9 iulie 2013 la 12:04

    That glitter polish looks sooo pretty, specially together with that blue!

    RăspundețiȘtergere
  4. gradientele tale sunt bestiale!!! foarte frumoasa oja A england, iar oja gabrini o am si eu!! E superba!!

    RăspundețiȘtergere
  5. vai de mine cum arata ♥ ♥ ♥ vreauuuuu ! O sa dau comanda

    RăspundețiȘtergere
  6. Oh vaiiiiiiiiiii este minunata! <3
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. Ojele de la A England sunt absolut minunate, imi place tare mult combinatia pe care ai facut-o :) Arata foarte bine si purtata de una singura, imi imaginez ca e tare sclipicioasa in soare :X :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Alexandra Teru9 iulie 2013 la 15:52

    E reala? Pentru ca arata demential <3! E asa deosebita oja asta, si poate fi purtata in atatea combinatii <3!

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi plac ambele manichiuri, iar in ultimele poze, se vede cu adevarat cat de superba este oja!

    RăspundețiȘtergere
  10. Mademoiselle Lorraine9 iulie 2013 la 16:42

    asa de mult imi place combinatia de turquoise si sclipici si mai ales de sus in jos, superb! :*

    RăspundețiȘtergere
  11. Tare frumoasa combinatia asta :)

    RăspundețiȘtergere
  12. E superba , mai ales pe baza turcoaz :*

    RăspundețiȘtergere
  13. Gabriela Streche10 iulie 2013 la 15:26

    Cred ca oja asta nu e pe stilul meu si mi se pare tare greu de purtat de una singura. In combinatii arata mult mai bine decat singura.

    RăspundețiȘtergere
  14. She Walks in Beauty is a fantastic shade! And the combination with blue is heavenly beautiful! :)

    RăspundețiȘtergere
  15. cat de faina e , imi place mai mult in combinatie cu alta culoare .

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...