miercuri, 31 iulie 2013

The polishes challenge: Ugliest

Salutare!
Astazi a venit momentul sa va arat cea mai urata oja din colectia mea :)) Sa stiti ca eu am luat postarea asta in serios, sper sa nu va speriati de grozavenia din imaginea urmatoare :D De fiecare data cand o vad ma tot intreb ce m-o fi determinat sa ies cu ea din magazin, probabil ochii nu m-au servit cum trebuie :)) Pentru toate fetele care mi-au comentat in trecut la postari ca unghiile mele arata bine cu orice oja, iata si dovada ca nu e asa :)))

Hello!
Today's post is dedicated to the ugliest polish I own. I warn you, I took this challenge very serious, I hope you won't get scared by this abomination :D Each time I see it I keep asking myself what was I thinking when I bought it, I guess I was hit by a temporary blindness :))


Ca sa nu va ramana intiparita in minte asa o monstruozitate va las totusi cu manichiura pe care o port astazi. Mult mai dragalasa, nu-i asa?

I don't want you to leave my blog with such a monstrous image in your mind so I decided to show you what I'm currently wearing on my nails. Really cute, isn't it?


Here are the other girls taking part in this challenge:

38 de comentarii :

  1. Brrrr. :))
    Hai ca nu-i urata, mai Josephine. ;))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Gabriela Streche31 iulie 2013 la 17:02

    Culoarea nu ar fi asa urata dar pare sa se aplice foarte urat si cu dungi.

    RăspundețiȘtergere
  3. daa, se aplica urat rau de tot :)) si parca nu se usuca nicicum :))

    RăspundețiȘtergere
  4. :))) Nu deloc, cred ca as putea castiga si un concurs de uratenie cu ea :)))

    RăspundețiȘtergere
  5. oh..urasc ojele acestea, cum le numesc eu "sidefate". Mama le prefera pe astea, eu le urasc!! Din cand in cand mai scap vreo' 2 prin colectia mea, sa ii fac si ei pe plac :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Oh... I actually kind of like your ugliest polish - mmm, maybe not the finish, but it's a gorgeous shade and effect for sure :D
    And your nails at the moment are quite cool, too! ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. Hehe, se pare ca toate am ales ojele sidefate! Si toate avem o dezamagire: dungile alea inestetice ce ne deranjeaza retina. :)) Ultima manichiura este superba. Imi place glitter-ul ala de mor.

    RăspundețiȘtergere
  8. Si mie imi place mult manichiura de azi! Ce oja e cea bleu? Pupici

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi permit sa te contrazic - urata cu crengi e oja, dar unghiile tale tot arata bine! :)))
    Draguta manichiura de azi! :D :*

    RăspundețiȘtergere
  10. mda, acum vad si eu ca mi-a iesit bleu in poze, mereu patesc asa dar de obicei le mai editez :))) e that's what i mint de la essence :D Ma bucur ca iti place manichiura! :*

    RăspundețiȘtergere
  11. ce urata eeee...si cu dungi si sidefata

    RăspundețiȘtergere
  12. Am si eu una f asemanatoare cu aceasta. E alb sidefat, de la Farmec. Nu stiu daca mama a cumparat-o din proprie initiativa sau a primit-o, dar mi-a dat-o spunandu-mi ca a vazut ca port numai culori inchise si ca nu strica sa am si o oja mai cuminte. M-a "cumintit" de tot prima oara cand am aplicat-o, asa repede a functionat incat am sters-o cat ai zice peste.

    RăspundețiȘtergere
  13. E foarte retro oja ta :-D
    Daca nu ar avea dungi ar fi acceptabila.

    RăspundețiȘtergere
  14. A doua manichiura e superba, iar prima se incadreaza perfect in tema:D

    RăspundețiȘtergere
  15. Kinga Sarolta Kavasi1 august 2013 la 00:33

    si noi ne-am cumparat o culoare asemanatoare cu prima oja si arata oribil! acuma o folosesc numai pt buline :)

    ChocolateFashionCoffee
    ChocolateFashionCoffee Facebook Page

    RăspundețiȘtergere
  16. da, intr-adevar arata ciudatel asa singura pe unghii, poate o domolesti in combinatie cu altceva :)
    A doua mani e superba :) :*

    RăspundețiȘtergere
  17. Am si eu acea oja de la chissa :) Nu imi place !

    RăspundețiȘtergere
  18. Daa, urate mai sunt, nu pot sa cred ca era o vreme cand toate femeile aveau asa ceva pe unghii :))

    RăspundețiȘtergere
  19. Yeah, I was looking for that metallic effect but unfortunately the finish is not what I expected. I'm glad you like them!

    RăspundețiȘtergere
  20. Aproape m-am inecat cu o felie de castravete.. :| Pe langa ca iti face unghiile sa para cam.. de mortaciune, mai are si dungile de la pensula. :| Trebuia sa incep si eu challenge-ul, acum as fi avut de prezentat un roz mat sidefiu de la Gabrini, care ar merge doar la un nail-art sau daca incerc sa fac o oja semi-mata. :-? Oricum, a doua manichiura este divina! <33333

    RăspundețiȘtergere
  21. Daaa, urate :)) Mie nici macar ojele alea chrome nu prea-mi plac si au cam fost pe val in ultima perioada :))
    Multumesc mult de tot!

    RăspundețiȘtergere
  22. :)) Alb sidefat n-am, tin minte ca primisem una de la o matusa si am facut-o pierduta :)))

    RăspundețiȘtergere
  23. Da, cred ca in anumite combinatii ar putea arata bine, Din pacate asta era groaznica din toate punctele de vedere si m-am decis sa o arunc pana la urma :))

    RăspundețiȘtergere
  24. Intre timp am aruncat-o :))) Nu se uscase nici dupa 2 ore :)))))))))))))
    Multumesc mult!

    RăspundețiȘtergere
  25. :)))))))) Sincer si eu m-am speriat prima oara cand am pus-o pe unghii :))) Nu se potriveste deloc cu pielea mea. Slava domnului ca am aruncat-o intre timp :))
    Multumesc tare mult! :* :*

    RăspundețiȘtergere
  26. love the nails in the 2nd pic

    RăspundețiȘtergere
  27. Nu-ti place?

    Da-mi-o mie :P
    Imi place la nebunie, este superba!

    RăspundețiȘtergere
  28. Vai, trebuia s-o arunci la mine :D

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...