sâmbătă, 20 iulie 2013

TAG: Rainbow colors

Am vazut tag-ul asta zilele trecute la Carla si uite asa mi-am amintit si eu ca ramasesem datoare fata de Aby cu acelasi tag. Fiindca in ultima saptamana n-am prea avut nici timp, nici dispozitia necesara pentru manichiuri mai elaborate (din pacate am o gramada de idei in asteptare) m-am gandit ca astazi sa va delectez cu aceasta postare relaxanta. 
Iata care sunt regulile: trebuie sa numesti un produs/accesoriu/haina pentru fiecare culoare din curcubeu plus inca 2  : roz si multicolor. Acestea fiind zise, sa incepem :D

ROSU
 O sa incep marturisindu-va ca nu am prea multe chestii rosii. Da, e o culoare superba, eleganta, insa uneori mi se pare pur si simplu obositoare, poate e prea puternica pentru mine. Cu toate astea imi place mult sa o port pe unghii si va zic cu mana pe inima ca oja pe care v-o prezint in continuare e cea mai frumoasa nuanta de rosu pe care o detin. Sper ca poza sa vorbeasca de la sine si va las cu A England  - Rose Bower.


PORTOCALIU
Singura chestie portocalie care mi-a sarit in ochi in colectia mea de cosmeticale a fost rimelul Infinitize de la Avon. L-am luat ca era la oferta :)) Nu m-a impresionat dar nici rau nu e, daca sunteti obisnuite cu pensulele curbate cred ca v-ati putea intelege destul de bine cu el. Eu raman in continuare fidela rimelului Supershock insa il voi folosi si pe acesta.
 

GALBEN
Cu galbenul chiar am avut o problema. Ma uitam pierduta prin casa dupa ceva galben si nu gaseam nimic :)) Da, culoarea asta pur si simplu nu ma atrage. Imi place in natura dar cam atat :)) Noroc ca mi-am amintit de BB Cream-ul asta de la Olaz. E un BB ideal pentru zilele fara probleme, cu o textura lejera si o acoperire mica. 

 

VERDE
Cu verdele n-am stat deloc pe ganduri . Spray-ul asta de corp de la Rituals e revelatia verii pentru mine. Cateva pufuri dupa dus seara inainte de culcare si adorm complet relaxata ca un bebelus, miroase divin!


ALBASTRU
  O.P.I. Get your number, cam atat am de zis :)))

 

INDIGO
Aici am trisat putin pentru ca produsul ales de mine nu-i tocmai indigo ci mai degraba un albastru inchis. E vorba de creionul de ochi Intense Midnight de la Clinique de care sunt pur si simplu indragostita.
  

 VIOLET
 Primii care mi-au venit in gand au fost cerceii astia cu pietre. I-am primit cadou si-mi sunt foarte dragi.

 

 PINK
 Nu stiu ce legatura are rozul cu clasicul curcubeu dar daca asta prevedea tag-ul am ales pentru voi si un produs roz. Cu putin roz pe ambalaj de fapt :)) E vorba de apa micelara de la l'Oreal si am tinut sa o mentionez pentru ca m-a impresionat intr-un mod placut. Chiar e buna!


 Si iata ca am ajuns si la finalul tag-ului curcubeu, trebuie doar sa va mai arat un produs multicolor. Ce altceva puteam sa aleg daca nu glitterele mele confetti? :))) Avem asa: Nicole by Opi Confetti Fun, Essence Circus Confetti si Beauty Uk Intergalactic. Superbe, nu? :D


Sper ca a fost pe placul vostru acest tag si mi-ar face deosebita placere sa-l preluati si voi :D


32 de comentarii :

  1. oja de la A-England e absolut geniala <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Am ramas cam hipnotizata la ultima poza :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Prima pozaaaa :X m-a lasat fara cuvinte!
    Imi plac cercelusii :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumos tag-ul si ojele sunt minunate

    RăspundețiȘtergere
  5. Iui, ce de frumuseti ai pozat. Me like it! ^_^ Ojele, ma abtin sa comentez, ca daca ma mai uit mult la ele o sa plang ca nu le detin. Cerceii sunt SUPERBI. 1 pentru ca sunt culorea mea preferata si 2 pentru ca au design foarte frumos. Sa-i porti cu placere. Poza de final, cea mai frumoasa. Ai "prins" 3 curcubee micute in sticlute magice :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Am salivat la toate culorile. :)))
    Pot sa spun ca imi pac toate? :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. Ojele de la A England sunt cele mai frumoase oje ever, n-am vazut una pana acum sa nu-mi placa :X O sa fac si eu tag-ul saptamana viitoare :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Cred ca dacă m-as uita in sertarul cu cercei as putea sa răspund dintr-un foc la toate culorile :) cred ca si tricouri am cam toate culorile :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Mademoiselle Lorraine21 iulie 2013 la 16:11

    prima oja e superba!!!

    RăspundețiȘtergere
  10. foarte dragut tagul. cred ca o sa il preiau si eu
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  11. cherry queen dee21 iulie 2013 la 16:47

    foarte dragut tag-ul. cred ca o sa il preiau si eu :D
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  12. E tare simpatic tag-ul, cred ca il preiau si eu :D
    Oja A England e absolut minunata!

    RăspundețiȘtergere
  13. Alinaluibrumarel21 iulie 2013 la 18:00

    fain tag-ul :).

    RăspundețiȘtergere
  14. superbe lacurile cu sclipici!
    Te astept si pe blogul meu.
    www.diversitate.com

    RăspundețiȘtergere
  15. Superba prima oja, tare mi-ar placea sa o am in colectia mea,

    RăspundețiȘtergere
  16. asa e <3 o ador, daca n-o ai sper sa pui mana pe ea curand :))

    RăspundețiȘtergere
  17. haha, te inteleg, si mie mi-s dragi, parca-s niste bijuterii

    RăspundețiȘtergere
  18. Cu placere! :* Ma bucur ca iti plac! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  19. Multumesc, ma bucur ca ti-au placut!

    RăspundețiȘtergere
  20. Multumesc mult! Stiu cum e cu ojele :)) Ma bucur ca iti plac cerceii mei <3 Si eu ador sticlutele magice, parca-s niste bijuterii <3

    RăspundețiȘtergere
  21. :D Ma bucur mult ca iti plac! Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  22. Ce ma bucur ca faci tag-ul <3 Daa, si eu ador ojele A England si sunt extrem de incantata si de calitatea lor .

    RăspundețiȘtergere
  23. :))) Cerceii mei sunt mai mult clasici, nu prea am colorati :)) Dar tricouri da, am si eu in toate culorile :))

    RăspundețiȘtergere
  24. Oho, chiar te incurajez sa-l preiei, sunt sigura ca ai o multime de lucrusoare frumoase cu care sa ne uimesti! Ma bucur ca iti place oja, eu o divinizez :)))

    RăspundețiȘtergere
  25. Multumesc :D Te invit sa-l preiei daca iti face placere si ai timp :D

    RăspundețiȘtergere
  26. Multumesc, si eu imi doream de mult sa incerc ojele A England si nu m-au dezamagit <3

    RăspundețiȘtergere
  27. Tare mult imi doresc sa incerc si eu cateva produse Rituals. Am mai adaugat la lista de dorinte si acest spray. M-ai facut curioasa. :)
    E tare draguta oja Rose Bower si pe unghiile tale se vede superb.

    RăspundețiȘtergere
  28. Gabriela Streche24 iulie 2013 la 14:49

    Ce dragut si inedid e tag-ul asta, e prima data cand il vad.

    RăspundețiȘtergere
  29. Ma bucur ca iti place oja, multumesc frumos! Si eu imi doream de mult ceva de la Rituals.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...