sâmbătă, 14 iulie 2012

Despre crema pentru ten gras cu tendinta acneica si apa termala Ivatherm


A venit cu pasi repezi finalul campaniei Trender Ivatherm asadar e momentul sa impartasesc cu voi impresiile despre cel de-al doilea produs ales de mine, si anume " Crema pentru ten gras cu tendinta acneica" cat si parerea mea despre apa termala Herculane.



 Crema pentru ten gras cu tendinta acneica

Am ales aceasta crema pentru ca am un ten problematic, gras si sensibil iar din aceasta cauza sunt mereu in cautarea unei creme de fata potrivite. Desi nu pot spune ca folosirea ei a dus la rezultate uimitoare, consider totusi ca este un produs bun, adecvat unui ten gras.

Am folosit-o atat dimineata cat si seara dupa curatarea in prealabil a fetei. Imi place ca are o consistenta lejera, aproape ca a unui gel. Se absoarbe foarte repede in piele si am observat ca are un efect usor matifiant.

Are un miros care ma trimite cu gandul la ceva medicinal, dar n-as spune ca ma deranjeaza acest lucru.
Nu mi-a creat probleme dar am observat o usoara senzatie de usturime in zonele mai sensibile ale fetei. In ceea ce priveste efectele sale impotriva acneei, nu as spune ca sunt majore, dar o oarecare diferenta se poate observa. Folosirea ei regulata ajuta la vindecarea mai rapida a acesteia.

As mai putea preciza ca este o baza buna pentru machiaj, si m-am impacat foarte bine folosind-o impreuna  cu fondul de ten Joviale.

 Crema se gaseste la pretul de 42 de lei pentru 30 de ml dar nu aveti nevoie de foarte mult produs pentru a o aplica uniform. Este ambalata igienic, intr-un tub, cu care puteti doza cantitatea dorita de produs. Pe cutie veti gasi toate informatiile necesare despre aceasta: proprietati, ingrediente si alte instructiuni ceea ce mi se pare un lucru foarte util.
 Cam astea sunt impresiile mele despre acest produs. Tind sa cred ca nu il voi cumpara pe viitor dar il recomand persoanelor cu ten gras care vor sa o incerce, efectele pot fi diferite de la caz la caz



Apa termala Herculane

 Apa termala este cu siguranta alaturi de fondul de ten Joviale un produs care m-a multimit pe deplin. Si cu siguranta nu sunt singura de aceeasi parere, pentru ca din ceea ce am citit si pe la restul bloggeritelor participante la campanie foarte multe dintre voi sunteti multumite de aceste produse.

Apa termala a fost pretutindeni cu mine de cand am inceput testarea produselor si a fost cu siguranta un partener de nadejde pe canicula din ultimele zile. Dincolo de efectul ei revigorant, racoritor mi-a placut faptul ca nu irita pielea deloc, nu o usuca, ci o lasa proaspata, hidratata. Calmeaza foarte bine pielea mea sensibila.

Am folosit-o atat seara dupa demachiere, cat si pentru fixarea machiajului.

Imi place ca recipientul este mic, usor de purtat in poseta iar pulverizarea este foarte fina. Sincer oricat ma gandesc nu reusesc sa-i gasesc nici un aspect negativ. O recomand oricui nu a mai incercat pana acum o apa termala, este cu siguranta un produs util mai ales acum in perioada verii, dar mi se pare ideal de pastrat in casa mereu pentru orice eventualitate. Eu cu siguranta o voi recumpara, mai ales ca am cam abuzat de ea in aceasta perioada si e aproape pe terminate a mea.




Cam astea au fost produsele de azi, sper ca n-am omis nicio informatie importanta, dar daca doriti sa aflati ceva anume nu ezitati sa ma intrebati. Am preferat sa mentin totul scurt si la obiect, pentru ca mi se pare ca informatiile sunt destul de clare asa.  Kisses!

2 comentarii :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...