vineri, 20 iulie 2012

Review Avon Solutions - Tratament pentru fermitate Lift & Firm Ice

      Printre produsele achizitionate in ultima vreme, si care asteapta cumintele un review, se numara si acest tratament pentru fermitate din gama Avon Solutions, despre care am hotarat sa va vorbesc astazi. Initial nu eram hotarata daca sa-l cumpar sau nu, dar pana la urma a invins curiozitatea. Nu sunt adepta tratamentelor de acest gen, pentru ca in general nu au cine stie ce efect, dar m-a atras faptul ca promitea o senzatie de racorire,  binevenita acum vara. Pe langa acest produs, in brosura mai exista si un Gel exfoliant pentru corp, caruia i-am spus pas de data asta deoarece mai am inca vreo 3 exfoliante diferite ce asteapta sa fie terminate ( in special vara ma apuca mania gelurilor de dus exfoliante). Tratamentul ales de mine vine intr-o cantitate de 150 ml, la pretul standard de 35 lei, momentan putand fi achizitionat cu 19.99 lei, si arata cam asa....


     Produsul are textura unui gel transparent, in compozitia caruia se gasesc micute particule albastre, care se topesc la contatul cu pielea, si care sunt responsabile de efectul racoritor. Are un miros usor mentolat, dar destul de placut. Se intinde usor si uniform, si intra foarte repede in piele, fara sa lase o pelicula grasa sau orice alta senzatie neplacuta. Efectul racoritor este unul subtil in timpul aplicarii, dar senzatia nu persista. Imi place ca pielea se simte bine dupa aplicarea lui - acum nu va asteptati la efecte miraculoase, dar pielea e revitalizata, mai fina si subtil mai ferma, placuta la atingere.
     Mi se pare o alegere buna acum pe perioada verii, mai ales ca eu una nu suport sa folosesc lotiuni de corp in sezonul cald pentru ca imi simt pielea incarcata si ma enerveaza la culme senzatia. Asadar, pentru mine acest tratament este un fel de inlocuitor de compromis al cremelor hidratante, si sunt chiar multimita de rezultat.


    Tratamentul promite ca stimuleaza producerea colagenului si hraneste pielea in profunzime, fortificand structura celulelor pielii si conferind efect de fermitate si lifting. Nu stiu cam ce e adevarat de aici, mai ales ca exprimarea "efect de lifting" mi se pare putin cam mult, dar per ansamblu eu as zice ca e un produs bunicel, si nu regret ca l-am achizitionat. Ma indoiesc ca il voi recumpara, dar il voi folosi cu siguranta cu placere pe perioada acestei veri.
 

   Cum vi se pare acest produs? Voi l-ati incerca?

Un comentariu :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...