luni, 30 iulie 2012

Wet'n'Wild Lac de unghii Fast Dry - Hannah Pinktana

Dupa cum se poate observa si din titlu, astazi va vorbesc despre noul lac de unghii pe care mi l-am achizitionat de pe Makeup Shop Romania, si anume nuanta Hannah Pinktana, de la Wet'n'Wild. Eu una sunt foarte incantata de acest lac de unghii si nu regret nici o secunda ca am dat banii pe el, e cu adevarat o nuanta deosebita. Tocmai de aceea am facut si o multime de poze, pentru ca mi se parea cea mai buna metoda sa-i evidentiez frumusetea. Asa ca pregatiti-va - am pastrat ce e mai frumos pentru final :P

        Lumina naturala

  Pentru inceput l-am aplicat simplu, fara o baza, pentru a vedea cum arata in starea lui naturala. Este un lac movaliu semi-transparent, cu o multime de particule holografice, care stralucesc superb in lumina soarelui. Asa arata aplicat in 3 straturi. Se aplica usor, si daca aveti rabdare intre aplicari, se usuca destul de repede.

                                                                                           Lumina soarelui


                                                                                              Cu blitz
                                                                                           Cu blitz

Pentru ca imi era imposibil sa rezist, am incercat sa folosesc lacul si aplicat peste o baza mai inchisa la culoare. Am ales ca baza nuanta 195 Perfect Plum de la Rimmel London.



Ta-daa! Si acum priviti rezultatul dupa ce am aplicat un strat din superba Hannah Pinktana peste baza mea mov.  Eu zic ca arata Ge-ni-al!







  Trebuie sa mentionez ca am folosit un Top Coat pentru a obtine acesti luciu -  din cauza sclipiciului, oja tinde sa capete un aspect mat dupa uscare. Arata bine si asa, dar eu prefer acest luciu.



Asadar, ce parere aveti? Va place acest lac de unghii? Eu una am fost cucerita de lacurile de unghii Wet'n'Wild si vreau cu siguranta sa incerc mai multe nuante. Daca va tenteaza si pe voi le puteti gasi pe Makeup Shop la pretul de 17.99 lei pentru 13.5 ml.
Sper sa va placa si postarea de astazi si acum in incheiere tin sa va reamintesc de primul meu Giveaway , la care puteti sa va inscrieti pana pe 9 august. Astept cu drag inscrierile voastre! V-am pupat!

10 comentarii :

  1. super arata !si oja simpla dar si peste acel mov

    RăspundețiȘtergere
  2. Superba :X:X:X Ce top coat folosesti?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaaa! Folosesc un top coat Impala de la Lady's, voi vorbi despre el intr-o postare viitoare!

      Ștergere
  3. Parca imi place mai mult aplicata peste oja inchisa la culoare, atrage mai mult primvirea. Este o oja minunata, nu detin nici una din acest brand, dar cea ce vad pe unghiile tale imi place enorm si ma gandesc ca voi cumpara si eu in viitorul apropiat macar o sticluta sau chair doua :)!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, si mie tot cu baza imi place mai mult! Sunt curioasa ce nuante iti vei alege :P

      Ștergere
  4. haha multumim de pont !!! Abia astept sa incerc si eu <3 nice blog, helpful !

    http://thesedaysfashion.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...