sâmbătă, 21 iulie 2012

NOTD: A lil' bit of Sparkle

   Manichiura de astazi nu e cine stie ce opera de arta, dar din oarecare motive mie imi place foarte mult. Prea multe nu sunt de zis, simteam nevoia sa am unghiutele roz asa ca am aplicat 2 straturi din Shopping Trip in Soho de la Essence iar fiindca n-aveam liniste asa m-am gandit sa-i adaug putina "sclipire". 
   Drept sa spun, oja asta cu sclipici de la Glamour o aveam aruncata prin cutia cu oje de ceva vreme si nu ma incumetam sa ma ating de ea, chiar ma gandeam la un moment dat ca am cumparat-o degeaba :)) Aplicata pe toata unghia mi se parea prea mult, dar asa doar pe varfuri mi se pare chiar de efect. Enjoy the photos :P


 Produsele folosite:


Multe multe poze...






                                   Am pastrat pentru final poza mea preferata... Nu-i asa ca arata adorabil? Voi ati purta asa ceva?


   Hope you liked it!

4 comentarii :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...