marți, 3 iulie 2012

Guest post: Partenera mea de campanie va vorbeste despre Ivatherm

Iata ca minutata campanie Trender Ivatherm se apropie cu pasi repezi de sfarsit. Am avut timp sa ne bucuram de produse, sa le folosim cu spor si mai ales sa ne facem o parere cat mai clara despre ele. Asadar astazi a venit randul verisoarei mele, care m-a insotit cu drag in aceasta experienta, sa va comunice punctul ei de vedere despre produsele Ivatherm. Ca sa nu mai lungesc vorba ii dau cuvantul.
 
     Buna fetelor! Numele meu este Luminita si a venit momentul sa-mi impartasesc impresiile legate de produsele Ivatherm. In primul rand trebuie sa precizez ca nu mai incercasem pana acum nimic de la Ivatherm si ii multumesc prietenei mele pentru ca m-a ales sa-i fiu partenera de campanie si mi-a oferit ocazia sa incerc aceste produse.
    M-am gandit pentru inceput sa va dau cateva detalii despre pielea meu pentru a va oferi un review cat mai relevant. Asadar tenul meu este mixt, fara prea mari probleme, cu mici exceptii in perioada sensibila a lunii.
   Produsele testate de mine au fost crema hidratanta Aquafil Light, lotiunea micelara si bineinteles apa termala. Le voi prezenta pe rand.


      Crema hidratanta Aquafil Light


    Imi place ca are o textura usoara, asemanatoare unui gel si un miros placut, proaspat. Se aplica rapid din cateva miscari si intra repede in piele. Este intr-adevar hidratanta, dupa folosire pielea are un aspect neted, luminos, dar am observat in acelasi timp ca zonele lucioase ale fetei sunt matifiate, un lucru foarte bun.



   In ansamblu este un produs bun insa un mare minus este ambalajul. Desi borcanasul mi se pare frumos si elegant nu este cea mai igienica optiune. Macar folia aceea protectoare ar trebui sa fie diferita pentru ca foarte multa crema se scurge pe capac. In plus am observat ca in timp crema isi schimba consistenta, si a fost nevoie sa o amestec pentru a putea sa o folosesc.



    Lotiunea micelara eu o folosesc ca tonic, si nu ca un demachiant, pentru ca nu mi se pare atat de eficienta pentru demachiere. Imi place ca nu usuca tenul, pielea ramane chiar hidratata dupa aplicare. Cel mai mare plus este faptul ca nu ustura ochii. E delicata cu pielea.
   Are un parfum subtil si ofera o senzatie de prospetime. 
  O folosesc atat dimineata, cat si seara dupa demachiere.


Apa termala Herculane


  Apa termala a fost cu adevarat binevenita mai ales in perioada asta calduroasa. Ofera o senzatie de prospetime, este revigoranta, racoritoare, dupa aplicare te simti ca proaspat iesita de sub dus.
Mi se pare foarte practica, este usor de purtat in geanta iar cu vremea asta torida, cand gasesc un moment oportun aplic cateva pufuri pe fata. 
  O folosesc si seara inainte de aplicarea cremei hidratante, iar dimineata pot spune ca tenul meu radiaza. 
  De asemenea am mai folosit-o si pentru fixarea machiajului.


Ca o concluzie vreau sa mentionez ca sunt foarte multumita de toate produsele si am inceput deja si voi continua sa le recomand si altor persoane."


  Cam asta a fost tot pentru astazi! Sper ca va este folositoare aceasta postare si suficienta pentru a va face o idee cat mai clara despre produsele Ivatherm. Daca aveti intrebari nu ezitati sa le puneti. Daca va plac produsele, urmariti link-urile catre pagina oficiala Ivatherm unde veti obtine mai multe detalii despre igredientele, beneficiile si modul de folosire al produselor. Acolo aveti informatii foarte detaliate pe care am preferat sa nu le mai includ in acest review. De asemenea  puteti achiziona produsele chiar de pe site si fiti pe faza pentru ca exista si reduceri. :)
Va invit sa cititi si postarea trecuta, unde am vorbit cu drag despre Ivatherm si femeile din viata mea.
Pe data viitoare! Eu de abia astept sa va prezint pe larg fondul de ten Joviale.
  

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...