luni, 23 iulie 2012

Review Gel pentru curatarea tenului Anian cu goji si rodie

    Astazi va voi vorbi despre un produs pe care l-am folosit constant in ultima perioada, si anume gelul pentru curatarea tenului cu antioxidanti din goji si rodie, marca Anian, pe care il puteti gasi de cumparat in magazinul online Triodeluxe, alaturi de o multime de alte produse interesante. Produsul vine intr-o cantitate de 150 ml la pretul de 22 de lei.
    Marturisesc ca am fost foarte curioasa de acest gel, mai ales dupa multitudinea de recenzii pozitive de pe bloguri, asa ca am dat o mica comanda impreuna cu o prietena - ea si-a ales samponul si masca pentru par Anian Smooth and Silky. Pe viitor ma tenteaza si pe mine foarte mult sa incerc produsele pentru par. 


   Dar sa revin la subiectul de astazi si la parerea pe care mi-am facut-o despre acest produs. M-am bucurat ca are in compozitia sa fructele goji si rodie, cunoscute pentru nivelul ridicat de antioxidanti pe care il detin. Antioxidantii protejeaza organismul de infectiile virale si bacteriene si incetinesc procesul de imbatranire al celulelor din organism. Bineinteles este ideal sa ii asimilam direct de la sursa, consumand fructe si legume precum mure, rodii, kiwi, varza rosie, spanac..si lista poate continua. Totusi este important sa dam atentie si ingredientelor produselor cosmetice si de ingrijire din rutina noastra, si sa le alegem pe cat posibil pe cele mai naturale si benefice pentru noi.
   
   Primul lucru care mi-a placut la acest gel de curatare a fost mirosul, absolut delicios, proaspat si reconfortant. Este o adevarata placere sa te speli dimineata pe fata cu acest gel, mirosul e suficient sa iti dea un plus de energie, iar seara este la fel de binevenit. 
   Este nevoie de foarte putin produs pentru o utilizare, deoarece face foarte multa spuma si curata bine tenul.   Nu irita tenul in nici un fel, ci din contra, il calmeaza, si nu am observat sa ma usture ochii, desi pentru orice eventualitate, am evitat pe cat posibil contactul. 
   Il folosesc in fiecare dimineata si seara dupa demachiere, pentru o curatare mai in profunzime a fetei. Imi place ca reduce excesul de sebum. Chiar daca uneori am senzatia ca imi usuca putin mai mult fata, daca aplic apoi o crema lejera nu mai am nicio problema.
   Ambalajul nu este tocmai pe gustul meu, as fi preferat sa fie cu pompita, asa am senzatia ca pierd uneori cam mult produs daca nu sunt atenta, mai ales ca gelul are o consistenta mai mult lichida. Dar oricum este destul de practic si igienic, si probabil ca pe multe dintre voi nu v-ar deranja acest aspect.


   Produsul este suficient pentru o utilizare frecventa cateva luni bune, eu il folosesc de mai bine de o luna si mai am mai mult de jumatate, asadar este foarte economic si rentabil. Sunt sigura ca il voi recumpara pe viitor, chiar daca imi place sa-l mai alternez si cu alte produse. Il recomand tuturor celor care nu l-au incercat pana acum, si sper sa va fie de folos si parerea mea.

  Cam atat pentru astazi! V-am pupat!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...